Od gwoździa do Europy. Tak powstał Wielton, polska firma z europejskiej czołówki
Konsekwentna i dynamiczna strategia, zdolność adekwatnego reagowania na zmiany rynkowe wprowadziły Wielton do europejskiej czołówki. Czas zajmować przyczółki poza kontynentem i sięgać dalej.
Promozet1 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 60
- Odpowiedz
Komentarze (60)
najlepsze
Prawie dwa razy wieksza wydajnosc. Dodatkowo pewnie przyczepy Fruehauf sa drozsze wiec i wiecej mozna przeznaczyc na pensje.
Czy moze ci drudzy sprzedawali naczepy ktorych nie wyprodukowali?
Powiedzmy ze w 2014 wyprodukowales 1000 samochodow
- 900 z nich sprzedales w 2014
- 100 z nich zostalo ci na 2015
W 2015 wyprodukowales znowu 1000 samochodow i sprzedales lacznie 1000
900 wyprodukowanych w 2015 i 100 ktore ci zostaly z 2014.
100 samochodow ktore wyprodukowales w 2015 ale ich wtedy nie sprzedales sprzedasz w 2016
a czesc z 2016 w 2017... i tak dalej i tak dalej.
Produkcja
[Skopiowane z netu, nie chciałoby mi się pisać]:
Był facet, który nazywał się Wilson i miał fabrykę sprzętu żelaznego: śrubki, gwoździe, nakrętki, łopaty, grabie itp. Postanowił zatrudnić gościa od reklamy, żeby nakręcił mu film reklamujący jego gwoździe. Ten przychodzi po tygodniu i pokazuje mu film, a tam rzymski żołnierz przybija gwoździami Jezusa do krzyża, pod spodem napis "Gwoździe Wilsona utrzymają wszystko". Wilson
Komentarz usunięty przez moderatora