Tutaj już nie chodzi tylko o ekologię, ale i osiągi. Jeżeli obecnie jedyny słaby punkt - czyli bateria - zostanie dopracowany/zastąpiony, to spalinówki stracą rację bytu. Po prostu - nie jesteście w stanie uzyskać i kontrolować momentu w silnikach spalinowych tak precyzyjnie, jak w silnikach elektrycznych. Nie rozumiem, dlaczego ludzie nie upierają się np. przy parowozach i lokomotywach dieslowskich? Pewnie jest na świecie garstka ludzi, którzy ze łzą w oku je wspominają,
@czok: odnośnie lokomotyw dieslowskich, to większość współczesnych to i tak są diesel-elektryczne. Spalinowy to tam jest tylko silnik napędzający prądnicę.
@czok: bo ludzie nadal traktują formułę F1 gdzie koncerny wydają ogromne pieniądze by zadowolić ludzi. A jest to w ogóle inna bajka. Dział rozwoju i laboratoria wystawione są na widok publiczny gdzie na torach pod przykrywką wyścigów testuje się najnowsze technologie i decyduje się o następnych trendach motoryzacyjnych. A ubrane to wszystko w ducha sportu i marketingu ładnie wygląda.
Komentarze (221)
najlepsze
@Ilythiiri: meleksa...
Nie rozumiem, dlaczego ludzie nie upierają się np. przy parowozach i lokomotywach dieslowskich? Pewnie jest na świecie garstka ludzi, którzy ze łzą w oku je wspominają,