#AMA Tworzymy multiplayer do gry Euro Truck Simulator 2
Cześć! Jak zapowiadaliśmy, ruszamy z #ama. Na pytania będzie odpowiadał: mwl4, Developer oraz I<3VODKA, Project Manager. Krótko o projekcie: Pomysł na mod multiplayer do gry Euro Truck Simulator 2 powstał w styczniu 2013 r. Projekt nabrał kształtów we wrześniu aby przejść w fazę grywalności w...
ets2mp z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 273
Komentarze (262)
najlepsze
Pytanie 1.
Powiedzmy, że zrobiłem fajną, niezależną grę (Windows+DirectX). Chciałbym spróbować na niej zarobić, albo przynajmniej zrobić z niej darmową kultową grę, w którą będą się zagrywać miliony ludzi na całym świecie. W jaki sposób promować grę? Od czego zacząć? Fora game developerów? Jakieś czasopisma? A może platforma Steam? Czy niezależni twórcy mogą tam udostępniać gry? Jakie są minimalne wymagania takich gier na Steam?
Pytanie 2.
Powiedzmy, że chciałbym zrobić grę,
1. Haczyk znajduje się w słowie "fajną". Pytanie czy rzeczywiście jest ona fajna. Jeśli tak to zagra w nią kilka osób, polecą znajomym, ci znajomi innym znajomym, i koło się toczy. Tym samym jeśli ma ona pewną popularność, no to na green lighta na steama ją wrzucasz, i się okaże czy rzeczywiście jest ona fajna czy nie.
2. Prawdopodobnie unity jest dzisiaj najlepsze. Aczkolwiek nie jestem zbyt dobrze zorientowany w
Obiło mi się o uszy o Euro Coach Simulator. Brak daty wydania jak na razie, ale liczę, że kiedyś wyjdzie. Mapa ma być ta sama. Myślicie, że możliwe by było puszczenie i autobusów i ciężarówek na jednym serwerze?
Nic o ECS nie wiemy, jeśli technicznie będzie się dało połączyć obie gry, to czemu nie.
http://bit.ly/1U00FfO