Szalejąca elektronika w samochodzie
Parę stopni na minusie i elektronika w samochodzie postanowiła żyć swoim życiem, a to wszystko jeszcze będąc w ruchu.
![WuDwaKa](https://wykop.pl/cdn/c0834752/0e90213ddba9890bd5f251eb44a913a17cff75bea95fda70cb006ce967c78849,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 230
Parę stopni na minusie i elektronika w samochodzie postanowiła żyć swoim życiem, a to wszystko jeszcze będąc w ruchu.
Komentarze (230)
najlepsze
A
źródło: comment_0iV8H4iHPrbqg0BWGiwujlQTpwHwCGuC.jpg
PobierzJak to zobaczyłem to stwierdziłem, że nie musi już do salonów gier chodzić, bo jak pociągnie za kierunkowskaz, albo wycieraczki to migają wszystkie kontrolki lepiej niż w jednorękim bandycie. :P
Dlatego póki nie znajdziemy w stu
@uzytkownik_z_nazwa: nie?
nad Twoją głową latają samoloty które są w pełni sterowane przez komputery i jakoś nie spadają, hasło na dziś - redundancja
PS układy mechaniczne też się psują więc układy elektroniczne mają być tak samo albo bardziej niezawodne, ale nie muszą być 100% niezawodne (zakładam, że akceptujesz ryzyko i
@ostatni_i_sprawiedliwy: pokażę Ci efekty badań:
https://pl.wikipedia.org/wiki/General_Dynamics_F-16_Fighting_Falcon
https://pl.wikipedia.org/wiki/Airbus_A320
https://pl.wikipedia.org/wiki/Boeing_787
- mniejsza masa
- większa pewność działania (w przypadku pęknięcia przewodu hamulcowego tracimy od razu dwa koła i ryzykujemy poślizg)
- większa kontrola działania (czyli lepsza kontrola poślizgu kół oraz toru jazdy)
- ciągła kontrola sprawności (wczesne ostrzeganie o skończeniu się klocków, zmniejszeniu skuteczności, itd.)