oke, wyślij mi na maila i jakieś gadu, albo swojego maila, żebym mógł się z Tobą jakoś skontaktować a1483650@uggsrock.com (10 minutowy, żeby boty spamerskie z wykopu nie zeżarły mi miejsca na gmailu)
Zapewne miałeś tę przyjemność czekania 10, 20, 30 minut na konsultanta CC Netii?
W TP jest tak, że po złożeniu zamówienia na telefon lub internet, przyjmuje się zlecenie, pobiera dane klienta, wysyła się sprzęt umowę (lub wydaje w salonie). A dopiero potem (ewentualnie równolegle) prowadzone są wywiady techniczne i niestety czasem okazuje się, że łącze ma 5km i więcej niż 512mbit nie pójdzie. W Netii zapewne podobnie, bo to nie Netia bada
Mogę tylko potwierdzić słowa przedmówcy: najpierw jest sprzedaż, a potem dopiero patrzymy, czy w ogóle to, co Panu sprzedaliśmy będzie u Pana działać...
Hity
tygodnia
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Komentarze (7)
najlepsze
Netia od kilku lat eksperymentuje na klientach
dział techniczny oddala firmie ERICSSON SA
dział wprowadzania umów innej firmieprzez co wszystko sie opóźnia
czasem nawet o 2-3 miesiące
brak telefonu i neta od 2 tygodni prawie - dla informatyka - jest ciężki do strawienia :/
ale maila wysłałem: z konta na wp.pl
dzięki!
Specjalista z TP stwierdził u mnie w chacie, że linia jest OK.
TAK czekałem sporo na konsultanta technicznego :(
Jeżeli możecie sprawdzić jak to wygląda to chętnie ... tylko telefon wolałbym podać na PRIV.
W TP jest tak, że po złożeniu zamówienia na telefon lub internet, przyjmuje się zlecenie, pobiera dane klienta, wysyła się sprzęt umowę (lub wydaje w salonie). A dopiero potem (ewentualnie równolegle) prowadzone są wywiady techniczne i niestety czasem okazuje się, że łącze ma 5km i więcej niż 512mbit nie pójdzie. W Netii zapewne podobnie, bo to nie Netia bada