oke, wyślij mi na maila i jakieś gadu, albo swojego maila, żebym mógł się z Tobą jakoś skontaktować a1483650@uggsrock.com (10 minutowy, żeby boty spamerskie z wykopu nie zeżarły mi miejsca na gmailu)
Zapewne miałeś tę przyjemność czekania 10, 20, 30 minut na konsultanta CC Netii?
W TP jest tak, że po złożeniu zamówienia na telefon lub internet, przyjmuje się zlecenie, pobiera dane klienta, wysyła się sprzęt umowę (lub wydaje w salonie). A dopiero potem (ewentualnie równolegle) prowadzone są wywiady techniczne i niestety czasem okazuje się, że łącze ma 5km i więcej niż 512mbit nie pójdzie. W Netii zapewne podobnie, bo to nie Netia bada
Mogę tylko potwierdzić słowa przedmówcy: najpierw jest sprzedaż, a potem dopiero patrzymy, czy w ogóle to, co Panu sprzedaliśmy będzie u Pana działać...
Komentarze (7)
najlepsze
Netia od kilku lat eksperymentuje na klientach
dział techniczny oddala firmie ERICSSON SA
dział wprowadzania umów innej firmieprzez co wszystko sie opóźnia
czasem nawet o 2-3 miesiące
brak telefonu i neta od 2 tygodni prawie - dla informatyka - jest ciężki do strawienia :/
ale maila wysłałem: z konta na wp.pl
dzięki!
Specjalista z TP stwierdził u mnie w chacie, że linia jest OK.
TAK czekałem sporo na konsultanta technicznego :(
Jeżeli możecie sprawdzić jak to wygląda to chętnie ... tylko telefon wolałbym podać na PRIV.
W TP jest tak, że po złożeniu zamówienia na telefon lub internet, przyjmuje się zlecenie, pobiera dane klienta, wysyła się sprzęt umowę (lub wydaje w salonie). A dopiero potem (ewentualnie równolegle) prowadzone są wywiady techniczne i niestety czasem okazuje się, że łącze ma 5km i więcej niż 512mbit nie pójdzie. W Netii zapewne podobnie, bo to nie Netia bada