Paweł Kukiz chce reformy rynku mediów: mniejsza konsolidacja, bez reklam...
Według opublikowanego właśnie programu ugrupowanie Pawła Kukiza domaga się dużej reformy rynku medialnego w Polsce. Chce, by w mediach lokalnych i centralnych obowiązywały zakazy koncentracji u jednego właściciela powyżej 20 proc., a reklamy państwowych firm i instytucji nie trafiały do...
luna55 z- #
- #
- #
- #
- 68
- Odpowiedz
Komentarze (68)
najlepsze
Przypominam, że monopol to główna słabość gospodarki państw komunistycznych, ograniczał konkurencję i nie kończył się nigdy dobrze. Tak więc polityka antymonopolowa nie stoi w sprzeczności z ideami wolnorynkowymi.
Jest rzeczą oczywistą, że rządy wielu słabych państw uginają się pod presją lobby wielkiego kapitału i często ustawy antymonopolowe jeśli są,
Poczytaj sobie: Patenty kontra postęp
Gdyby mimo braku ograniczeń wejścia na rynek ze strony państwa monopole by powstawały oznaczałoby to nic innego jak to, że na ten moment są bezkonkurencyjne
W Polsce istnieje potrzeba reformy mediów i audytu mediów, ale to, co on proponuje absolutnie niczego nie zmieni na lepsze, poza tym że medialne holdingi będą miały zagwozdkę, jak utrzymać dane media.