Krótki wiadukt, do tego korzystne warunki do przesunięcia, można było zbudować go gdziekolwiek przewieźć i podnieść. U nas też się robi niektóre rzeczy w ciekawy sposób. Np. tutaj wsuwanie dużo większej konstrukcji w linię kolejową https://www.youtube.com/watch?v=Be_-PfUt4SM. Remont Łazienkowskiego w Warszawie też ma się odbywać przez wycinanie kawałków na środku i nasuwanie z brzegów kawałków nowego. Myślę, że to nie jest tak, że u nas tak się nie robi, bo nie, tylko nie
@kryl: Dodajmy do tego, że podpory były w dobrym stanie i dlatego można było sobie pozwolić tylko na wymianę ustroju nośnego. W naszym klimacie betonowe podpory mają trudniej i dlatego często przy wymianie przęsła dokonuje się remontu podpór, a tego już się nie da zrobić tak szybko.
@oswiecony: Nie dało się ponieważ przy produkcji wiaduktu nie użyto żadnych materiałów. Wróżka zrobiła czary mary i się pojawił. Nie wiem, czy zauważyłeś ale dwa dni trwała WYMIANA a nie BUDOWA
W Poznaniu remont Kaponiery trwa już dłużej niż II wojna światowa i kosztuje więcej niż wysłanie sondy na Marsa. PS. Jeszcze nie skończyli i nie wiadomo kiedy skończą.
@szokolada: Kaponiera to pokaz całkowitego upadku organizacji budownictwa lądowego. Powinna zostać zobiona w jedne wakacje tj max 3 miesiące. Szkoda słów na to wszystko. Powinni pracować 24h/dobę. W pobliżu nie ma nawet mieszkań więc hałas nie przeszkadzałby zanadto.
Komentarze (63)
najlepsze
W naszym klimacie betonowe podpory mają trudniej i dlatego często przy wymianie przęsła dokonuje się remontu podpór, a tego już się nie da zrobić tak szybko.
Komentarz usunięty przez moderatora