Ciekawy jestem czy to standard w tej firmie, czy po prostu trafiliśmy na "pracownika miesiąca"...
W poniedziałek zamówiłem z allegro buty dla siostry, podałem nr tel. mamy i ich adres bo już z nimi nie mieszkam. Wieczorem na skrzynce wiadomość "kurier przyjedzie jutro w godz. 9-12". No to myślę sobie "szybko, sprawnie, bez problemów". No niestety niebardzo.
Wczoraj kurier nie doręczył paczki w "przewidywanych godzinach" a zamiast zadzwonić, zostawił tylko sms "proszę o kontakt w sprawie paczki". Po rozmowie z nim, okazało się, że na paczce brakuje numeru mieszkania i z tego powodu nie wziął jej ze sobą w trasę!
Nie rozumiem jakim problemem dla niego byłoby podjechać z paczką i zadzwonić szybko i dopytać o nr mieszkania?
Ponadto, co gdyby adresat mieszkał w domku jednorodzinnym? Wtedy chyba nie ma nr mieszkania?
Może się mylę ale w 90% przypadków gdy zamawiałem coś kurierem (obojętnie jakiej firmy) kurier dzwonił pół godzinki wcześniej, żeby upewnić się czy ktoś jest w domu.
To niestety nie koniec. Dziś, fantastyczny pracownik zrobił DOKŁADNIE TO SAMO, krok po kroku, więc paczki dalej nie ma. Nie muszę chyba dodawać, że do ludzi uprzejmych na pewno zaliczyć go nie można? W rozmowie telefonicznej powiedział mojej mamie, że ONA ma zadzwonić do niego JUTRO o 7 i PRZYPOMNIEĆ MU O TEJ PACZCE! Na koniec stwierdził że "nie ma czasu gadać" i się rozłoczył.
Opisałem sytuacje firmie i dostałem standardową formułkę "Za nieuprzejme zachowanie kuriera przepraszam zostanie on pouczony w jaki sposób rozmawia się klientami."
Wystarczy mi coś takiego? Nie. Pewnie skończy się to na "poważnej rozmowie" w firmie:
-Co żeś zrobił nicponiu?
- Oj tam, oj tam...
Dlatego chciałbym przestrzec wykopków przed usługami tej firmy.
Poniżej jakieśkolwiek potwierdzenie:
Komentarze (11)
najlepsze
reklamacja w strone nadawcy i tyle