Tyskie rezygnuje! Kolejny sponsor odsuwa się od PZPN. sydnej sydnej z sport.interia.pl dodany: 20.10.2009, 17:10:23 # sport# pilkanozna# pilka# nozna# polska# pzpn# euro 105 Facebook Twitter
dromex dromex 20.10.2009, 19:33:27 11 TP raczej też dynda na sznurku. Pani Streżyńska pięknie ich zamordowała.
adaszy adaszy 20.10.2009, 19:53:06 10 super wiadomość !!! szkoda by było gdyby taka marka podupadała przez piłkarską federację (a co potrafią kibice to już da się zauważyć) ;)
eoz eoz 20.10.2009, 21:03:24 9 Taka sytuacja, to same korzyści, BO:a) o firmie robi się głośno,b) kibice się cieszą, że mają wsparcie, czyli teoretycznie wpadają do kasy sponsora dodatkowe zyski ze sprzedaży rodzimego towaru,c) następuje cięcie kosztów sponsoringu, gdyż w końcu pzpn będzie musiało brać sponsorów "jak leci" i to oni będą dyktować swój wkład.
l.....s konto usunięte 20.10.2009, 23:39:09 2 Na potwierdzenie w/w slow dodam, ze dzis przez ten artykul walnalem malego tyskacza.
v.....t konto usunięte 20.10.2009, 20:22:54 9 Polski związek p...dolonych noobów. Dobrze im tak, wypijmy za ich zdrowie! ;)
shido11 shido11 20.10.2009, 20:41:37 8 nie tak różowo jak się wydawało KP zrezygnowała tylko z reklam w Onecie powiązanych z PZPN!!http://www.sport.pl/pilka/1,65029,7166944,Kompania_Piwowarska_nie_chce_sie_reklamowac_przy_PZPN.html
Adrian00 Adrian00 20.10.2009, 19:37:11 7 http://www.pzpn.pl/sponsorzy.php Zostało jeszcze 7, ale z tymi będzie trudniej, bo to są specyficzne branże w których mało kto sugeruje się marką, bardziej liczy się tutaj towar/usługa, ale i w to wierzę.
magik69 magik69 20.10.2009, 19:42:57 10 E, nie czytałeś artykułu:Wcześniej swoje reklamy związane z reprezentacją Polski wycofały także Śnieżka, Bank Zachodni WBK i Towarzystwo Ubezpieczeniowe Compensa.
R.....u konto usunięte 21.10.2009, 07:30:21 4 Zawsze piję Tyskie, ale teraz będę je jeszcze bardziej zawsze pił. ;)Pijemy Tyskie na 105% ;)
net0perek net0perek 21.10.2009, 07:53:00 2 on też http://politbiuro.gazeta.pl/politbiuro/1,90039,7159173.html
Komentarze (105)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
a) o firmie robi się głośno,
b) kibice się cieszą, że mają wsparcie, czyli teoretycznie wpadają do kasy sponsora dodatkowe zyski ze sprzedaży rodzimego towaru,
c) następuje cięcie kosztów sponsoringu, gdyż w końcu pzpn będzie musiało brać sponsorów "jak leci" i to oni będą dyktować swój wkład.
http://www.sport.pl/pilka/1,65029,7166944,Kompania_Piwowarska_nie_chce_sie_reklamowac_przy_PZPN.html
Wcześniej swoje reklamy związane z reprezentacją Polski wycofały także Śnieżka, Bank Zachodni WBK i Towarzystwo Ubezpieczeniowe Compensa.
Pijemy Tyskie na 105% ;)
http://politbiuro.gazeta.pl/politbiuro/1,90039,7159173.html