angle = angle / 670 * 3.1416; display.drawLine(tankX, tankY, tankX + cos(angle)*15, tankY - sin(angle)*15,1); //this draws the turret. bulletYY = -sin(angle)*5*power; Jestem niemal stuprocentowo pewien, ze taką grę można by napisać bez użycia liczb zmiennoprzecinkowych, a co za tym idzie działającą znacznie wydajniej. Wystarczyło by tylko zrobić tablice dla sinusa i cosinusa dla rożnych wartości z potencjometru. Powiedzmy czytając tylko jeden rejestr ADC, czyli 256-elementowe tablice. Rozdzielczość to 128 x 64,
Hmm skoro komisja uznała Durczoka winnym molestowania i mobbingu to czy nie powinni tego zgłosić do odpowiednich służb? Z tego co wiem te czyny są karalne. A skoro go wyrzucili to znaczy że mają jakieś dowody.
Hmm skoro komisja uznała Durczoka winnym molestowania i mobbingu to czy nie powinni tego zgłosić do odpowiednich służb? Z tego co wiem te czyny są karalne. A skoro go wyrzucili to znaczy że mają jakieś dowody.
@kwahoo2: Takie praktyki były absolutnie powszechne przy programowaniu gier na 8bitowe komputery i warte użycia - cykle procesora na takim sprzęcie są jak złoto i szkoda je marnować :P Kod gry użyty w projekcie wygląda spoko dla nowoczesnych urządzeń, ale wybieranie schludności na rzecz wydajności i braku optymalizacji na takich mikrokontrolerach jest bez sensu.
Komentarze (70)
najlepsze
angle = angle / 670 * 3.1416;
display.drawLine(tankX, tankY, tankX + cos(angle)*15, tankY - sin(angle)*15,1); //this draws the turret.
bulletYY = -sin(angle)*5*power;
Jestem niemal stuprocentowo pewien, ze taką grę można by napisać bez użycia liczb zmiennoprzecinkowych, a co za tym idzie działającą znacznie wydajniej. Wystarczyło by tylko zrobić tablice dla sinusa i cosinusa dla rożnych wartości z potencjometru. Powiedzmy czytając tylko jeden rejestr ADC, czyli 256-elementowe tablice. Rozdzielczość to 128 x 64,
Cały czas wierzę, że się pozbędziemy, szczególnie, że rzut ukośny nie jest zbyt skomplikowaną
@Mamut: ehh milion zakladek :(
if
(playerA ==
true
){ //switch between player A and B
playerA =
false
;}
else
{
playerA =
true
;
rounds++;} //increment round count after switch from
Od jakiego miejsca polecasz zaczać przygodę z arduino? Inglisz is not en iszju! :)
Komentarz usunięty przez moderatora