MAXIS staje się historią. EA zamyka studio, kolejne projekty zawieszone.
![MAXIS staje się historią. EA zamyka studio, kolejne projekty zawieszone.](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_DE28ZF8xIRqJaqcUFWz2OHr8mE2qyehV,w300h194.jpg)
Studio za którymi stoją ludzie którzy w ciągu ostatnich 17lat stworzyli tak kultowe hity jak The Sims czy SimCity przestaje istnieć. Część pracowników odchodzi, część na mocy decyzji zarządu EA zmienia swoje stanowiska.
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 79
Komentarze (79)
najlepsze
2.Zmuś developera do porzucenia własnych pomysłów i zrobienia gry wedle swoich #!$%@? wytycznych bo chcesz większy profit.
3.Zwolnij developera bo zrobił #!$%@?ą grę.
4.??????
5.Brak profitu.
Wydaje wielka korporacja. Też źle, bo lecą w komercję i od pierwszego dnia jest DRM i DLC. Tak źle i tak niedobrze.
Nawet jak ktoś inny sfinansuje grę, ktoś inny ją kupi, to bydle zawsze znajdzie powód do wrzasku i "troski" o innych. Samo nic nie potrafi, ale przynajmniej komuś innemu
Oczywiście że nie. Tylko uważam, że problemem jest tu fakt, że to gracze ciągle chcą więcej. Wiecznie i w kółko rozwijana grafika gier powoduje, że potrzeba więcej $ na to, aby nią tworzyć. Taki przykład trochę osobisty - kiedyś miałem takie mini hobby, projektowałem sobie światy (poziomy do gry) w Serious Sam: Second Encounter za pomocą ichniego edytora. Terragen+textury z googla+wyobraźnia wystarczały do stworzenia konkurencyjnej z "seryjnymi" mapki. Gdybym w
Mam ogromną nadzieję, że Cities Skyline będą potrafili zrobić w taki sposób, żeby przyciągała ludzi na dłużej niż kilka godzin co było dużym problemem w poprzednich grach studia.
@MooMoo: Przenośnia jeżeli coś było kultowe, ponadczasowe, piękne w swoim rodzaju. Na przykład jak ze starymi samochodami.
Obecnie gry nie są kultowe, ani ponadczasowe. masówy dla gimbusów.
@Mordeusz: ... których gros jest na siłę stylizowana na "8bit retro NES style".
Brawo Maxis.