Spoty Toyoty z Zientarskim stylizowane na program motoryzacyjny zgodne z prawem
Działająca przy Radzie Reklamy Komisja Etyki Reklamy oddaliła skargi na spoty Toyoty z udziałem Włodzimierza Zientarskiego utrzymane w konwencji telewizyjnych programów o motoryzacji oraz podobne reklamy Lexusa. Uznała, że taka formuła nie nadużywa zaufania odbiorców.
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- 65
- Odpowiedz
Komentarze (65)
najlepsze
Gdybyśmy mieli telewizję na poziome zachodu, to spokojnie Zientarski prowadził by program jakości Top Gear. Nie bywałby ekspertem w F1 czy gościem telewizji śniadaniowych itd. Myślę, że sytuacja w polskich mediach zabija takich pasjonatów. Nie
O ile nawet reklamę podpasek dam rade przeczekać o tyle głos Zientarskiego powoduje przełączenie kanału na poziomie odruchu, a może nawet już podświadomości.
Gx
:/