Logika... przyczepić się do producenta, że sklep nie załatwił reklamacji jak należy. Kupić najtańszą mysz i robić burzę, że się zepsuła, to pewnie firma do kitu... Akurat Logitech niejednokrotnie pozkazał, że ze swojej strony dba o klienta, wysyłają części zamienne, czy nowe egzemplarze, nawet jak nie muszą. A co do zepsutej myszy, nie ma firmy, której produkt nigdy się nie zepsuł. I nie, przypadkiem nie jest tak, że firma ma 14 dni
@steemm: Nie o to mi chodziło, tylko o próbę bezsensownego kwestionowania jakości produktów firmy, na podstawie jednego zepsutego egzemplarza, najtańszej wersji produktu. No właśnie po to jest gwarancja, żeby w takich przypadkach jej używać, bo wszystko może się zepsuć, a nie od razu krzyczeć, że firma buble sprzedaje.
nigdy nie miałem problemów z firmą Logitech - sam posiadam całkiem fajną myszke g700 - wytarły mi się stópki od użytku - wymienili gratis, słyszałem także o wymianach całej myszki za free - jeśli bezpośrednio się skontaktuje z logitechem [przypadki na reddit] (bez pośredników w postaci sklepu)
@adrian_k jeśli chodzi o samego logitecha to lepiej zgłaszać gwarancje bezpośrednio do ich serwisu https://rma.fixit-service.com/ Jeśli chodzi o sklep X-Kom to jeden z gorszych pod względem reklamowania sprzętu. Borykam sie z nimi już od 28 listopada 2014 i nadal sprawa jest w toku. Różnica jest taka że ja składałem reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową, a w takim wypadku sklep jest zobowiązany do przestrzegania ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
@adrian_k, Twoja reklamacja jest w trakcie realizacji - aktualnie oczekujemy na diagnozę oraz powrót urządzenia z zewnętrznego serwisu gwarancyjnego producenta. O gotowości do odbioru poinformujemy Cię najszybciej jak to możliwe. Jednocześnie pragniemy przeprosić za powstałe z naszej strony opóźnienie zarówno w realizacji, jak i w kontakcie.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Działem Wsparcia Technicznego pod adresem serwis[at]x-kom.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 34 377 00 30.
Właśnie odkryłeś że to nie sklep naprawia sprzęt, tylko producent w swoim serwisie (albo podwykonawcy na jego zlecenie). Rzeczywiście trochę długo to sklep trzymał u siebie, to fakt. Ale czemu nie skorzystałeś z gwarancji d2d? Btw, niezgodność z umową nic by tutaj nie zmieniła. Sklep i tak by wysłał to do producenta a Ciebie poinformował, że wysłał do serwisu na ekspertyzę (obowiązek jest spełniony, chyba że by przekroczyli termin 14 dni).
Logitech ma świetny serwis w Polsce, trzeba olać sklep i wysyłać do Fixit na gwarancję producenta. Działają szybko i zawsze dobrze napraiają, albo wymieniają sprzęt.
W swoim zyciu zajechałem z kilkanaście myszek. Tania chińszyczna siadała po miesiącu. Najtansze firmowe (używałm logitecha, microsoft i hp) chodziły 1-2 lata. Mówię o firmowych z najnizszej półki, w przedziale 20-30zł. W droższe myszki nigdy nie inwestowałem.
Ja do samego x-koma nic nie mam, ale na dwa zakupy jakie zrobiłem w tym sklepie byłem zmuszony zrobić dwa zwroty. W słuchawkach creativa za ponad 100 zł na dzień dobry nie działał jeden kanał, a w półpasywnym zasilaczu seasonica za prawie 600 zł, którego kupiłem ze względu na bezszelestną pracę i za to, że jest chwalony za jakość, popiskiwały sobie cewki, co w ciszy było nie do zniesienia :/ Przesądny niby
Komentarze (37)
najlepsze
I nie, przypadkiem nie jest tak, że firma ma 14 dni
@banda_idiotow: nieważne ile kosztowało urządzenie, gwarancja po coś istnieje.
Jeśli chodzi o sklep X-Kom to jeden z gorszych pod względem reklamowania sprzętu. Borykam sie z nimi już od 28 listopada 2014 i nadal sprawa jest w toku. Różnica jest taka że ja składałem reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową, a w takim wypadku sklep jest zobowiązany do przestrzegania ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Działem Wsparcia Technicznego pod adresem serwis[at]x-kom.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 34 377 00 30.
Tak
Działają szybko i zawsze dobrze napraiają, albo wymieniają sprzęt.
Tania chińszyczna siadała po miesiącu.
Najtansze firmowe (używałm logitecha, microsoft i hp) chodziły 1-2 lata.
Mówię o firmowych z najnizszej półki, w przedziale 20-30zł.
W droższe myszki nigdy nie inwestowałem.
tyle
Przesądny niby