kupilem 3 miesiace temu Klawiatura Logitech K800 Illuminated <- na dzien dobry nie odbijal klawisz x i s napisalem do x-kom, raczyli odpisac po 3 tygodniach ze trzeba to oddac na gwarancje. Mieszkam w NIemczech wiec olalem sprawe, przelozylem mechanizm z numerycznej i na szczescie dziala :)
@adrian_k źle zrobiłeś - zamiast złożyć reklamację z tytułu niezgodność z umową, złożyłeś po prostu reklamację w trybie gwarancji. Teraz czekaj aż X-KOM wyśle myszkę do producenta.
@nieuczestniczewrealizacjiprojektu: w ciągu 14 dni kalendarzowych muszą się ustosunkować czy reklamacja była zasadna czy nie. I nie mogą tego terminu przesunąć, nawet jak producent się jeszcze nie wypowiedział co do zasadności.
W moim logitech mx anywhere po pół roku miałem problem z dwuklikiem. Zgłosiłem problem online, skierowano mnie do sklepu gdzie od ręki wymieniono mi mysz. Zakładam, że autor trafił na niekompetentnego pracownika, który walnął gdzieś jego reklamacje i o niej zapomiał. A sklep nie chce zrobić zwrotu zanim nie dostanie faktury korygującej/nowego towaru.
firma x-kom ma 28 dni ROBOCZYCH na oddanie sprzętu po przekroczeniu tego czasu, ma obowiązek zwrócić Ci gotówkę. Jeśli myszki Ci nie naprawią złóż pismo niezgodności towaru z umową.
X-kom? Ja mam pozytywne doświadczenia z nimi - tydzień temu naprawili mi Rivala. W zasadzie to dali całkowicie nową mysz i to bez żadnego użerania się. Jeszcze mi fakturę znaleźli sprzed prawie roku, bo bez tego bym nie mógł wysłać na gwarancję.
Ja osobiście na X-kom (w Łodzi) nie mogę narzekać. Profesjonalna obsługa, wytłumaczą wszystko jak krowie na rowie. Pomogli mi raz oddać sprzęt na gwarancję, pomimo że było to po 2 dniach od wygaśnięcia umowy gwarancyjnej.
Ja sobie bardzo chwalę ów sklep. Miałem kiedyś problem ze skompletowaniem zamówienia z "gorącego strzału" (nawalił podobno dostawca), sklep zaproponował mi w tej samej cenie o wiele bardziej atrakcyjny towar :)
Dodatkowo bardzo miła i pomocna obsługa, jedyne do czego można się przyczepić to częste kolejki w salonach, co dla mnie prawie zawsze w przypadku odbioru zamówienia jest nieco irytujące...
@borsucz: znam ten ból, ale widzę ich salon przez okno i próbuję się wstrzelić jak nie ma ludzi. xD Sam sklep całkiem spoko, tylko te kolejki czasem rzeczywiście są zbyt długie...
Komentarze (37)
najlepsze
napisalem do x-kom, raczyli odpisac po 3 tygodniach ze trzeba to oddac na gwarancje. Mieszkam w NIemczech wiec olalem sprawe, przelozylem mechanizm z numerycznej i na szczescie dziala :)
Znowu brak jakiegokolwiek potwierdzenia.
Dodatkowo bardzo miła i pomocna obsługa, jedyne do czego można się przyczepić to częste kolejki w salonach, co dla mnie prawie zawsze w przypadku odbioru zamówienia jest nieco irytujące...