@Artysta89: Nie, bo samolot pasażerski zanim przejdzie na "plecy" to przepadnie już przy kącie 45 st. tarci siłę nośną, brakuje kąta natarcia skrzydeł, a później już tylko korkociąg w którym się połamie. Co prawda nasz Tupolew 101 obrócił się na plecy, ale top był wynik skrócenia skrzydła o brzozę.
@smaky78: Nie znam się na samolotach i awionice ale ta scena wydała mi się śmieszna z całkiem innego powodu - no chyba, że nie ogarnąłem i jak coś to proszę o wyjaśnienie. Otóż w filmie było przedstawione, że w samolocie "zablokowały" się lotki chyba na ogonie i w związku z tym samolot ostro obniżał wysokość. No i sprytny pilot wymyślał, że jak odwróci samolot na plecy to... no właśnie czy po
"Na kanwie tego wypadku, zmieniając niektóre jego realia (w tym także numer lotu), nakręcono w 1995 amerykańsko-kanadyjski film fabularny pt. "Lot 174" @wawelski5:
Komentarze (184)
najlepsze
Co prawda nasz Tupolew 101 obrócił się na plecy, ale top był wynik skrócenia skrzydła o brzozę.
"Na kanwie tego wypadku, zmieniając niektóre jego realia (w tym także numer lotu), nakręcono w 1995 amerykańsko-kanadyjski film fabularny pt. "Lot 174"
@wawelski5:
@lukasml: ten film miał tytuł "Lot 174" :)))
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora