Mam takie pytanie. Czy podniesienie dziobu do góry w momencie kiedy traci się moc w silniku i prędkość jest częścią procedury awaryjnej? Bo na logikę, to powinien kierować dziub w dół aby uzyskać prędkość i kontrolę nad samolotem. Proszę o odpowiedź osoby, które miały okazję pilotować samolot (pilotom wycieczek i pilotom symulatorów lotu dziękuję).
@cbreaker: Nie wiem co to jest za samolot, ale wydaje mi się, że to było celowe przeciągniecie maszyny żeby przećwiczyć wychodzenie z korkociągu, tylko w trakcie autorotacji silnik zgasł. Innego wytłumaczenia nie znajduje, chyba, że chciał zrobić ranwers do lądowania ;)
Jak dla mnie to raczej model, za wolno spadał, miał bardzo ostre ruchy, i nawet przy uderzeniu niewiele słychać (tylko to sztucznie dodane "ouch!") I tak jak napisał nikto ,ta trawa to chyba jakiś gigant :)
Komentarze (7)
najlepsze
Wiedziałem, że gdzieś już widziałem ten film: https://www.youtube.com/watch?v=bvbS-oHi9ro
A samolot to Tipsy Nipper
Było i na wypoku, sam dodawałem.