@i_love_poland: warszawskie autobusy nie zarabiaja na biletach sprzedawanych u kierowcy (tak naprawde to z tych 20 gr jest ciut mniej dla kierowcy) dlatego ci maja wybenane. ale to nie jest najwazniejsze
op?$??$% od dyzurnego jest za spoznienie (jeszcze wiekszy za bycie przed czasem ale to chyba nikomu nie grozi) i jeszcze te fiutki w tych autkach sprawdzaja czasy przejazdow i zapisuja o ktorej rzeczywiscie byles
Pasażerowie 98 skarżą się na to że wracając na Janów, muszą jechać z przesiadkami. A to dlatego że zamiast puszczać autobusy na Janów sk$#$ysyny nadrabiają spóźnienia puszczając tylko na Rokicińską. Z Rokicińskiej te same autobusy jadą puste od dupy strony na krańcówkę na Janowie.
@hannazdanowska: ja jestem spokojny człowiek, ale proszę; wyp?%%@!@ te k$#$y z zarządu mpk!
Akcja z 57 jest taka - nie przyjechały x3 według rozkładu. Podjeżdża w końcu jakiś. Wiadomo ludzi po same drzwi. Na monitorku u kierowcy widze opóźnienie "-68". Najlepsze to, że według rozkładu od przystanku do przystanku jedzie on 2 minuty. A ten jechał 4 (policzcie tak każdy przystanek).
Oczywiście po tym jak wysiadłem okazuje się, że zaraz za nim jedzie kolejny 57. Ten już pusty bo każdy wsiadł do pierwszego.
Gdzie tu sens, gdzie logika? Wygląda na to, że w Łodzi autobusy są po to, żeby rozkład jazdy się zgadzał, a nie są od wożenia pasażerów. Przejmowaliby się pasażerami, gdyby ich los zależał od sprzedaży biletów i nie dostawaliby od miasta 500 mln złotych dotacji rocznie.
@Pan_Buk: golą pasażerów na biletach i jeszcze dostają 500 mln co roku? to z każdego autobusu powinien się rozwijać na przystanku czerwony dywan, a nie, że się nie zatrzymują na przystanku
Jak @hannazdanowska nastawiała sygnalizacji świetlnych w miejscach gdzie ich wcześniej nie było i czasem być nie powinno, w dodatku bez systemu synchronizującego to są efekty. I żadne kretyńskie buspasy nie pomogą, bo wszystko jak stało tak stoi na światłach.
Przykład? Cała Kościuszki-Zachodnia-Zgierska, gdzie auta stoją na światłach widząc, że na kolejnych pali się zielone. Gdy ruszają to na kolejnych zielone zmienia się w czerwone. I tak w kółko.
Mickiewicza, Zielona, Ogrodowa, Pojezierska i to chyba tyle. Nie kojarzę, a całe życie mieszkałem w Łodzi, aby w tych miejscach, w poprzek, tworzyły się jakieś specjalne korki. Kościuszki/Zachodnia, to istne kuriozum "zielonej linii". A takich przypadków jest więcej w Łodzi.
Komentarze (57)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
op?$??$% od dyzurnego jest za spoznienie (jeszcze wiekszy za bycie przed czasem ale to chyba nikomu nie grozi) i jeszcze te fiutki w tych autkach sprawdzaja czasy przejazdow i zapisuja o ktorej rzeczywiscie byles
kiedys to byly czasy jak nie
https://www.youtube.com/watch?v=PR-47t68oLQ
@hannazdanowska: ja jestem spokojny człowiek, ale proszę; wyp?%%@!@ te k$#$y z zarządu mpk!
Brawo.
Oczywiście po tym jak wysiadłem okazuje się, że zaraz za nim jedzie kolejny 57. Ten już pusty bo każdy wsiadł do pierwszego.
Jak @hannazdanowska nastawiała sygnalizacji świetlnych w miejscach gdzie ich wcześniej nie było i czasem być nie powinno, w dodatku bez systemu synchronizującego to są efekty. I żadne kretyńskie buspasy nie pomogą, bo wszystko jak stało tak stoi na światłach.
Przykład? Cała Kościuszki-Zachodnia-Zgierska, gdzie auta stoją na światłach widząc, że na kolejnych pali się zielone. Gdy ruszają to na kolejnych zielone zmienia się w czerwone. I tak w kółko.
Mickiewicza, Zielona, Ogrodowa, Pojezierska i to chyba tyle. Nie kojarzę, a całe życie mieszkałem w Łodzi, aby w tych miejscach, w poprzek, tworzyły się jakieś specjalne korki. Kościuszki/Zachodnia, to istne kuriozum "zielonej linii". A takich przypadków jest więcej w Łodzi.