Chcą walczyć z blokowaniem reklam w Internecie.
Grupa firm działających na francuskim rynku internetowym, w tym Google, Microsoft czy Le Figaro, zagroziło pozwami twórcom programów blokujących reklamy. Niemieccy wydawcy również wyrazili zaniepokojenie rosnącą popularnością adblokerów.
poco z- #
- #
- #
- #
- #
- 235
Komentarze (235)
najlepsze
To, że strony mają treści, a nie inne to wynik tego, że społeczeństwo głupieje i jest głodne nowych informacji.
Tylko skoro się człowiek napracował i stworzył coś dobrego to i tak nadal nie dajcie mu zarobić nawet tych 40 gr za reklame czy jakie tam są stawki...
Nie każdy tak dobrze zarabia by móc opłacić co miesiąc
Adblock to kara za inwazyjne reklamy, takie które zmieniają odbiór serwisów w katorgę. Jak np. filmweb swojego czasu (teraz nie wiem bo już nie korzystam). Niestety obrywają za to Ci, którzy są w porządku, na co mam pomysł, ale nie jestem autorem adblocka.
A Internet...coż tu jest wolność, nikt nic nie musi i niech tak pozostanie. Biznesy same poupadają bez reklam i dobrze. Tak musi się stać. Tu Państwo nie kontroluje i