Napisał reklamację dotyczącą Xperii Z3. Sony Polska odpowiedział na Twitterze:..
Żółta kartka dla Sony Polska. Tak się nie rozmawia z klientem, który ma problem! Napisał reklamację dotyczącą Xperii Z3. Sony Polska odpowiedział na Twitterze: “długi tekst o niczym”
ArekGmurczyk z- #
- 215
Komentarze (215)
najlepsze
facet jest to pedant jakich mało. nie tylko jeśli chodzi o elektronikę - po prostu o wszystko dba aż do przesady. znam go od lat i to facet, z którym ciężko by wytrzymać. raz mu dotknąłem palcem ekranu w laptopie (matowego!) to pół roku mi o tym przypominał. nie wpuszcza gości do domu jak na dworze pada, bo mogliby mu ślady na
ale pan arek jest fotografem! musi mieć dobry aparat w telefonie ( ͡° ʖ̯ ͡°)
smartfona, jeżeli już, redaktorczyku ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
Poza tym zgadzam się z przedstawicielem Sony - odpisano krótko i konkretnie, choć można było użyć innych słów. Koleś wysłał urządzenie 13 listopada, 14 do nich dotarło. Oczywiście serwis nie ma nic do roboty
gość nadał przesyłkę w czwartek 13.11, więc serwis może dostał telefon w piątek, ale może też w poniedziałek. Klient już od poniedziałku bije na alarm, że statusu sprawy nie da się sprawdzić a 21.11 (czyli po tygodniu, bez czekania na orzeczenie serwisu, przed zakończeniem procedu reklamacji) na blogu publikuje tekst, w którym między innymi
Poprawka: tak można rozmawiać ze zwykłym klientem, tak nie można rozmawiać z blogerem!
http://www.wykop.pl/link/773583/serwis-firmy-sony-porazka/
http://www.wykop.pl/link/928433/jak-sony-traktuje-swoich-klientow/
http://www.wykop.pl/link/1649633/firma-sony-i-jej-podejscie-do-klienta/
http://www.wykop.pl/link/1546627/moje-przygody-z-plusem-i-sony-xperia-z/
http://www.wykop.pl/link/1095837/jak-wzorowo-olewac-klienta-2-sony-olewa-z-zasady/
.. i więcej, można poszukać
Też mnie rozp?!?%!%ają te gównoburze niektóre, pracuję w gsm od 10 lat i takie już historie słyszałem od ludzi jacy to oni pokrzywdzeni przez los, odrzucili im gwarancję a on przecież nie wpadł do wody. No bo k!!#a pisanie sms na deszczu nie może
Przecież to nic innego jak tylko reklama zdjęć ślubnych :D HAHA
Przejrzyjcie starsze posty autora - chociażby jak walczył z serwisem Nikona :) Ta sama sytuacja - za duże EGO. Jak zwykle próbował wyłudzić coś co mu się nie należało.
Pan Arek to mistrz marketingu - wszak ma "za sobą" członków swojego stowarzyszenia. Tych