Napisał reklamację dotyczącą Xperii Z3. Sony Polska odpowiedział na Twitterze:..
Żółta kartka dla Sony Polska. Tak się nie rozmawia z klientem, który ma problem! Napisał reklamację dotyczącą Xperii Z3. Sony Polska odpowiedział na Twitterze: “długi tekst o niczym”
ArekGmurczyk z- #
- 215
Komentarze (215)
najlepsze
Smartfon to tak naprawdę kieszonkowy komputer - skoro go
Komentarz usunięty przez moderatora
Takie udane reklamacje jak piszesz także miałem, również w Polsce, ale jak widzisz nie jest to regułą. Może zdejmij te różowe okulary i zauważ, że UK także jest normalnym krajem a nie "tą krainą cudną, gdzie wszystko można mieć, nic tam nie jest
Kupić telefon z pewną opcją i oczekiwać, że będzie działać to jakiś grzech? Wiadomo, że nie jest to jakaś sprawa pierwszego rzędu, ale dla takich bajerów ludzie są w stanie dać 2,5k pln a nie 100 zł 'byleby dzwonił'
Sony proboje isc kilkoma drogami naraz (Apple, Samsung...).
To nie Sony naprawia telefony tylko punkt serwisowy do którego trafiają też produkty innych marek.
Po drugie jego żale czyta pewnie jakiś seba co do Sony trafił po znajomości i który ogarnia klawiaturę. Nikt go z góry nie pilnuje co wypisuje klientom na