Napisał reklamację dotyczącą Xperii Z3. Sony Polska odpowiedział na Twitterze:..
Żółta kartka dla Sony Polska. Tak się nie rozmawia z klientem, który ma problem! Napisał reklamację dotyczącą Xperii Z3. Sony Polska odpowiedział na Twitterze: “długi tekst o niczym”
ArekGmurczyk z- #
- 215
Komentarze (215)
najlepsze
Mam Lenovo A850. Kupiłem ze względu na dual sim, który mi teraz nie jest tak potrzebny do szczęścia.
Narzekam trochę na wyświetlacz (wypada dużo gorzej niż w S2), aparat oraz potrafi zmulić jak otworzę trochę zakładek w przeglądarce ze względu na raptem 1GB RAMu
Jeżeli uważasz, że ktoś chcąc wydać na telefon 500zł jest dzieckiem to usiądź, weź dwa wdechy i pomyśl chwilę.
za pierwszym podejściem wysłany telefon z opisem wad i okropną rysą na wyświetlaczu w rogu (i w tym samym rogu dotyk nie działał). na protokole zdwaczym oczywiście owa rysa odnotowana. telefon wrócił po 2 tygodniach z wymienioną szybą z przodu i adnotacją, że przeszedl testy serwisowe i jest sprawny i że sugerują mi
Nic dziwnego że Wasze zgłoszenia gwarancyjne były odrzucane, skoro podchodzicie do tego w
Pamietam niedawną sprawę pękająych ekranów telefonach Xperia. Sprawa bardzo głośno poruszona w UK, bodajże trafila do tv. Producent oficjanie przyznał się do występowania takich problemów i przeprosił za sytuacje(wymieniali telefon na nowy).
A polski oddział co na to? Nie przyznawali się do tego faktu, dalej cisnęli odmowę za nieprawidlowe użytkowanie, bo tak ma być hur hur hur..
Sam chciałem brać Z1 Compact,