AMA - doradca serwisowy w warsztacie samochodowym.
Od 3 lat pracuję jako doradca serwisowy w nieautoryzowanym serwisie samochodowym obsługującym dziennie dziesiątki samochodów różnych marek. Miasto niewojewódzkie delikatnie ponad 200tyś mieszkańców w południowej Polsce. Chętnie odpowiem na powiedzmy, że wszystkie pytania, jeśli będą jacyś...
m.....w z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 514
Komentarze (511)
najlepsze
a)swapowac silnik i miec nadzieje, ze bedzie lepszy niz obecny
b)robic remont głowicy, planowanie, honowanie cylindrów, uszczelniacze itp. itd.?
To jakiś sieciowy serwis?
Jak macie mniej więcej obrót/zysk?
1. żadna sieciówka
2. obrót kilkadziesiąt 20-40 samochodów dziennie, średnia faktura 600-1200, użyj matematyki :)
dość rzadko, głównie 2.0 d4d, średnio właśnie takie 04-05 - fajny samochód za dobrą kasę, ale osobiście wziąłbym 2.0b
2. Często widujecie japońskie marki? Najczęstszy problem?
3. Czy silniki V-Tec są mało awaryjne? (planuję Prelude 2.2)
2. 2/10 to japonczyk
3. jezeli ich nie zaorasz to owszem, sa malo awaryjne i bardzo przyjemne do jazdy
Wg opinii użytkowników podobno najlepiej wybrać 2.0D przed liftem. A benzyna wychodzi drogo, bo nie da się gazu zamontować w normalny sposób. Zależy mi na oszczędności i niezawodności : )
prosze wytlumacz mi, dlaczego 'nie da sie gazu zamontowac w normalny sposob'
montujemy rowniez lpg, montujemy rowniez do e90, i nigdy nie slyszalem, ze jestesmy nienormalni :D