Różnica między bronią. Klasy łożysk wykonanych w Chinach i Niemczech
Pierwszym z nich jest chiński. Wygląda jak niemiecki łożysko ma wiele mniejsze tarcie niż chińskie. Cena chińskiego łożyska jest to 1/30 ceny niemieckiego.
darosoldier z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 37
Komentarze (37)
najlepsze
1. ten typ łożysk (kulkowe nieuszczelnione) pracują w smarze/oleju, więc już sam smar powinien powodować opory toczenia i takie zakręcenie pierścieniem mówi nam dokładnie nic.
2. jest coś takiego jak luz łożyska. Najpopularniejszy luz C3 powoduje, że łożysko w środowisku pracy po nagrzaniu nabiera dobrych właściwości toczenia i luz zostaje skasowany. Taki luz na zimnym łożysku wygląda właśnie tak jak na pokazanym przykładzie - łozysko
Temat można zamknąć - kolega @szejas wyczerpał go w 100%.
ja sie chce to sie da
Komentarz usunięty przez moderatora
a potem taki VW po 5latach ze spuszczona glowa tlumaczy sie ze silniki TSI byly spieprzone w czesci rozrzadu bo kontrachent przysylal zlej jakosci czesci :( a pobiezne testy nie wykazywaly wad wychodzilo dopieo po 20-40tys. kiedy juz
Z moich obserwacji wynika, że nowe łożysko się tak nie kręci, nowe zawsze ma opory - ale nowych do zabawy zwykle nie dostawałem, no chyba że na chwilę i potem miałem oddać (bo potrzebne do maszyn).
Za to stare, przechodzone super się kręcą, zupełnie jak to drugie na filmie - takich wyeksploatowanych łożysk miałem kilka.
Zapytałem
Wystarczy jedno łożysko lekko nasmarowac i już nie będzie się tak swobodnie obracać ;)