Siedem wpisów na Facebooku - tak wygląda kampania KRBRD za 145 tys. zł
Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego zleciła kampanię edukacyjno-informacyjną o nadmiernej prędkości. Za blisko 150 tys. zł są wykładziny PCV z reklamą i kilka wpisów na FB
mnich78 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 30
Komentarze (30)
najlepsze
"Działając na podstawie art. 2 ust. 1 Ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) wnoszę o udostępnienie informacji publicznej:"
"Jednocześnie mając na względzie uregulowania zawarte w art. 3 ust. 2 Ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.),
Pierwsze skojarzenie to, że dodający w miejsce miniaturki wstawił obrazek z reklamą play-a.
Zamiast wyleczyć kilku pacjentów woli robić plagiatujące reklamy - są one tak potrzebne, bardziej od pracy czy waszego zdrowia.
Teraz żeby tylko play nie pozwał skarb państwa bo zapłacimy podwójnie.
Poza tym, jak często zdarza się wjechać w pieszego na pełnej k#!#ie? Praktycznie zawsze jest kilkanaście metrów hamowania, a wtedy nawet z 70 km/h auto zwolni do 30-40 km/h.
Komentarz usunięty przez moderatora