Dla tych, którzy uważają, że to duplikat, bo w końcu było na mikroblogu - mirko to inny świat i nie każdy tam zagląda, a takie cebulactwo należy nagłaśniać.
no to teraz powinni jeszcze cebule dorzucić do każdej koszulki. Nic tylko współczuć tym wszystkim burakom, że zostali wychowani w takich prymitywnych rodzinach i kradzież koszulki to ich życiowy sukces.
@pantera1: No, ale patrz też na to, na co uwagę zwrócił autor tego wpisu w wykopie: między korzystaniem z promocji sklepu, a zamawianiem "hurtowo" jakiegoś produktu i wyzywaniem firmy od debili - jest różnica.
Mikroszoft też robił taką akcje, wymieniali uszkodzone pady od X360 na słowo. Polacy do nich pisali, dostawali nowego pada, starego sobie zostawiali i mówili że poczta paczke zgubiła, albo cokolwiek innego
w Polsce buractwo? Koleżanka pracowała w sklepie w USA-tam można było pół batonika zwrócić, bo "nie smakuje" i ludzie to robili notorycznie, więc nie łączcie tego z polskością.
Ciekawostka: dlaczego czapki new era nosi się z naklejką? Bo murzyni brali, nosili tydzień i zwracali do sklepu, a potem kupowali kolejną.
Bardziej burackie to u nas są sklepy. Jeszcze się nie spotkałem z takim, który reklamacji z tytułu niezgodności z umową nie potraktował
@Wirtuoz: no ja się spotykam zwykle z tym, że sprzedawcy w ogóle nie wiedzą o tym. Nawet ostatnio mi sklep na formalną reklamację z tego tytułu odpisał "proszę sprawdzić kto jest dystrybutorem i skontaktować się z nim".
Zastanawiam się czy nie podpierniczyć ich za t do UOKIK, bo jest to nieuczciwa praktyka wobec uczciwych sprzedawców.
@dixx: Nie każdy sklep robi problemy z wymianą z tytułu niezgodności towaru z umowa. W media Markt powiedziałem im formule na co się dokładnie powołuje, wiedzieli że trafili na świadomego klienta i tablet wymienili od reki na nowy. Trzeba znać swoje prawa bo sklep nie będzie wspanialomyslny i ci nie powie: panie po co na gwarancję, lepiej wymień z tytułu niezgodności towaru z umową.. :)
@kadmus: Akurat jak my z firmy zamawialiśmy jedzenie z KFC (też zamówienia na około 100-150 zł) to w 70-80% przypadków czegoś właśnie brakowało np. Grandera (a to już nie jest koszt złotówki czy dwóch), puszek albo butelek soków (w przypadku butelki to też 6-7 zł chyba), opakowań frytek to nawet nie zliczę. Jestem więc skłonny uwierzyć Pani z banku, że jej czegoś tam brakowało.
@firan: Ale jak zamawiała coś regularnie, jeden raz może się zdarzyć, później już nawet kierownik zmiany robił jej zamówienie i tak zawsze niby brakowało i przychodziła- zamawiała rano ,a jak jechała do domu brała np kanapkę. Nikt jej nie zwrócił uwagi bo po 1 duże zamówienie robiła rano kiedy ruchu nie ma, a po drugie często wymienialiśmy pieniądze w banku.
Może być cebula anonimowego gimbusa, może też być przemyślany zabieg marketingowy firmy. Przerwać akcję promocyjną, która być może była ogólnie nadużywana i kurczyła zyski, a mimo tego uzyskać dodatkowo pozytywny wydźwięk w Internecie. Takie tam przemyślenia.
@moni__88: Albo nie prowadzić takiej akcji w ogóle. Założyć konto na peb.pl, napisać posta, pożalić się na fb i uzyskać dodatkowo pozytywny wydźwięk w Internecie
Komentarze (131)
najlepsze
Gratulacje dla firmy za podejście do klienta.
cebula stronk
Ciekawostka: dlaczego czapki new era nosi się z naklejką? Bo murzyni brali, nosili tydzień i zwracali do sklepu, a potem kupowali kolejną.
Bardziej burackie to u nas są sklepy. Jeszcze się nie spotkałem z takim, który reklamacji z tytułu niezgodności z umową nie potraktował
Zastanawiam się czy nie podpierniczyć ich za t do UOKIK, bo jest to nieuczciwa praktyka wobec uczciwych sprzedawców.
źródło: comment_zTNhtfRWcz1Kli0YKohBR2uGMW686HQV.jpg
PobierzCo za ludzie o.O
#rycerzelewejstronymocy
Wiadomo, że w McD jeżeli coś ci nie pasuje z jedzeniem to nikt się tam z tobą kłócił nie będzie tylko biorą i wymieniają.
I podchodzi babeczka ze zjedzonym do połowy ciastkiem, mówi że nie taki smak chciała (po połowie się zorientowała).
Na to obsługa, że oczywiście wymienimy na takie jak chciała. I przynosi drugie ciastko.
Babka widać ani myśli zwrócić stare ciastko, łapę
źródło: comment_RxKlAvsWY4PbuVGgfvltD2qUx3h6E24s.jpg
Pobierzźródło: comment_gWrfGulHzm0iwoyYzNzOYWf46pECt3iB.jpg
Pobierz