GDDKiA zmienia przepis. Skorzysta jeden dostawca barier drogowych?
GDDKiA podwyższyła wymagania dla barier na drogach. Spełniają je teraz wyłącznie bariery linowe, które w Polsce oferuje tylko jedna firma - ujawnia brd24.pl
mnich78 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 107
GDDKiA podwyższyła wymagania dla barier na drogach. Spełniają je teraz wyłącznie bariery linowe, które w Polsce oferuje tylko jedna firma - ujawnia brd24.pl
mnich78 z
Komentarze (107)
najlepsze
skąd ta #gunwoburza branży? jeśli ktoś inwestował w nowoczesną - bezpieczniejszą technologię w 2011 roku czemu ma jej teraz nie sprzedawać?
najlepiej - status quo i byle do przodu
a beton od lat ten sam
@qwertyp: czyli gówniana
Załączam poglądowe video ;))
@kaspy:
Mylisz dwa pojecia.
Czyli norme, ktora dana bariera spelnia, i jej faktyczne mozliwosci.
To, ze jakas bariera spelni norme H, wcale nie oznacza, ze nie przejdzie rowniez certyfikacji na norme L. Oznacza to tylko, ze na dana chwile nie maja odpowiedniego certyfikatu. Byc moze za kilka-kilkanascie miesiecy, okaze sie, ze zadnych zmian w barierach nie bedzie, bo stare przejda pomyslnie certyfikacje nowych,
Producenci twierdzą wyraźnie, że nikt ich nie uprzedzał, nikt
A sama koncepcja podwyższenia poziomu powstrzymywania jest słuszna. Przy okazji wyeliminować można byłoby systemowo (a nie tylko przypadkowo) rozwiązania typu "rożen" nabijające kierowców na szaszłyk.... Często bariery zamiast pomagać szkodziły. Wypadek Kubicy nie był odosobniony. Wcale
Też nie rozumiem — dlaczego mamy mieć lepsze, skoro można mieć gorsze?
P.S. Wystarczy po prostu "spadł". Nie da się za bardzo spaść do góry.