Oto człowiek, który rozpoczął "bitwę o angliki". "Po sześciu latach wygrałem"
![Oto człowiek, który rozpoczął "bitwę o angliki". "Po sześciu latach wygrałem"](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_1q3eDE3BBf0iti7qlLdtgKbSy3InCkJv,w300h194.jpg)
Grzegorz Dorobek z Kielc przez sześć lat walczył o rejestrację w kraju "anglika". W czwartek Trybunał Sprawiedliwości w Luksemburgu uznał, że Polska narusza unijne prawo nie zezwalając na rejestrację "anglików". - Ten wyrok kończy moją batalię z polską biurokracją - mówi z dumą kielczanin.
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 224
Komentarze (224)
najlepsze
@GrzegorzDorobek ...warto było?
wprowadzenie obowiązkowej wymiany lusterek z homologacją + lampy przednie z homologacją + opłata za homologacje całości (dodatkowy przegląd techniczny) + wyższa stawka OC.
Całość dokumentów wraz z opłatą skarbową za sztukę dostarczanego zaświadczenia + opłata rejestracyjna powinna troszkę ostudzić petentów.
P.S.
Tracę wiarę: Sawicka niewinna, zdjęcia z fotoradarów nieważne, jeszcze ten pajac, a wszystko w ciągu jednego tygodnia !
Sam sobie wymień. Janusze za grosze kupuja i przerabiaja angliki a przez wrodzona oszczednosc nawet lamp nie wymienia. I potem taki krol oszczednosci pop!!!##!a zlomem ktory oslepia zwlaszcza w deszczowy dzien.
Ch!$ wam w dupe, j??$ne oszczednisie! Wydajecie grosze na zakup ukochanego WV w tedeiku to zmiencie do jasnej k@!?y i reflektory, nie badzcie p#$@usiami.
wyprzedzanie takim samochodem to próba zabójstwa z premedytacją
@paaszczaktaxi: Tak, to na pewno będą mieć Mirki z wiejskiej dyskoteki, co to sobie tani bolid kupią... Czemu tak ciężko przyznać, że samochód z kierownicą po prawej stronie, w ruchu prawostronnym, bez odpowiednich lusterek ma ZNACZNIE ograniczoną widoczność przy wyprzedzaniu? Co, TIR, czy autobus na naszych w większości jednojezdniowych drogach nagle stanie się przeźroczysty? Będą ofiary śmiertelne, a najgorsze jest to, że wnioskujący koleś jest
tak jak baby majace teraz +30% i maja to zniesc bo rownosc...
Czuję się niebezpiecznie gdy auto z kierownicą po prawej stronie jeździ po PL i uważam że sprawia większe zagrożenie więc ergo powinien płacić większe ubezpieczenie, jeśli po kilku latach statystyki pokażą niską szkodliwość to będzie można obniżyć. Teraz nie posiadamy takich danych więc wolny rynek zdecyduje, ale uważam że ubezpieczyciele nie będą mieli wątpliwości.