Janusz cebula naciął się na umowę i teraz ma ból dupy. Ja korzystam z telefonu na kartę. Nie mam darmowych minut i nikt mnie z tej okazji nie skubie. Jeszcze nikt nikomu nic za darmo nie dał, a jak ktoś nie rozumie tego co czyta to już jest jego problem. Swoją drogą tego typu praktyki są dość częste i powinny być w jakiś sposób usankcjonowane. Tak samo można nie chcieć płacić za
@dreaper: Skoro jest to funkcja dodatkowa to powinno się mieć możliwość jej wyłączenia. Z tego co mówi to jest taka możliwość (na stronie czy też w biurze), jednak ona z jakiegoś powodu nie działa. Skoro nie działa to chyba T-Mobile robi sobie kasę świadomie lub nie świadomie jego kosztem.
Zakop, bo mam dość czytania takich płaczów. Teraz na T-mobile, potem będzie na Orange, za tydzień Play, potem Plus i tak w koło macieju. I za każdym razem płacz w komentarzach jak to sieć X jest najgorsza.
1. Nikt cię nie "robi w ciula". Jeśli uważasz, że jest inaczej możesz:
- zmienić operatora
- pozwać obecnego
2. O ile kiedykolwiek istniały, czasy, w których nie trzeba było czytać umów minęły. Stety, niestety jeśli dają ci coś do podpisu to poświęc te 15 minut i przeczytaj umowę, w razie wątpliwości zadawaj pytania. A dziesięć zniecierpliwionych osób, które stoi za tobą to sprawa sprzedawcy a nie twoja - co któryś z
Co ten chłopak p%@!$?@i... Każdą rozmowę z konsultantem można odsłuchać, bo gwarantuje to wprowadzone rok temu prawo telekomunikacyjne. Operator ma obowiązek ją udostępnić na twoją prośbę na okres 30 dni chyba.
Zgadzam się z tym, że aktywowanie usług na starcie jest c@$#?wym rozwiązaniem, ale dziś to norma a usługę można wyłączyć za pewne za darmo (za pierwszym razem). Co do samego wyłączenia: zmiany w systemach nie są realizowane od razu a nie
Ech, człowiek obraca się całe życie w gronie ludzi na poziomie IQ 120 i wyżej i nawet wśród nich doszukuje się mądrzejszych i głupszych i zapomina, że prawdziwa Polska wygląda tak, jak na tym filmiku :(
Roszczeniowa, antyniemiecka, na dodatek nie czytająca regulaminów i podstawowych procedur. Wszedł sprawdzić po 3 godzinach czy mu wyłączyli usługę, które docelowo wyłącza sie od nowego okresu rozliczeniowego, uhahałem się :)
Ech, człowiek obraca się całe życie w gronie ludzi na poziomie IQ 180 i wyżej i nawet wśród nich doszukuje się mądrzejszych i głupszych i zapomina, że są tacy ludzie jak Murinio.
Pajacowy, z rozdmuchanym ego, nie mająca nic ciekawego do powiedzienia jednocześnie wyśmiewający innych, którzy chcą zrobić coś dobrego. Wszedł na wykop pochwalić się iq, uhahałem się :)
Komentarze (200)
najlepsze
- zmienić operatora
- pozwać obecnego
2. O ile kiedykolwiek istniały, czasy, w których nie trzeba było czytać umów minęły. Stety, niestety jeśli dają ci coś do podpisu to poświęc te 15 minut i przeczytaj umowę, w razie wątpliwości zadawaj pytania. A dziesięć zniecierpliwionych osób, które stoi za tobą to sprawa sprzedawcy a nie twoja - co któryś z
Zgadzam się z tym, że aktywowanie usług na starcie jest c@$#?wym rozwiązaniem, ale dziś to norma a usługę można wyłączyć za pewne za darmo (za pierwszym razem). Co do samego wyłączenia: zmiany w systemach nie są realizowane od razu a nie
Roszczeniowa, antyniemiecka, na dodatek nie czytająca regulaminów i podstawowych procedur. Wszedł sprawdzić po 3 godzinach czy mu wyłączyli usługę, które docelowo wyłącza sie od nowego okresu rozliczeniowego, uhahałem się :)
(...)uhahałem się :)
@Murinio: Pewnie musisz się czuć bardzo zdołowany w tym towarzystwie. Bardzo Ci dokuczają za nieznajomość pisowni słów w języku polskim?
Ech, człowiek obraca się całe życie w gronie ludzi na poziomie IQ 180 i wyżej i nawet wśród nich doszukuje się mądrzejszych i głupszych i zapomina, że są tacy ludzie jak Murinio.
Pajacowy, z rozdmuchanym ego, nie mająca nic ciekawego do powiedzienia jednocześnie wyśmiewający innych, którzy chcą zrobić coś dobrego. Wszedł na wykop pochwalić się iq, uhahałem się :)
Jakby robienie w c?$$$ miało narodowość.
Albo ok, na jego modłę: niech nie beczy - oni mu 480 zł, on im kilka samochodów. Ho ho, tak zabawnie.
@rajet:
mam nju, ale obsługa jest jak beton