Stalker Cień Czarnobyla na E3 rok 2004
Tak prezentował się Cień Czarnobyla 10 lat temu na targach E3. W powiązanych jeszcze bardziej ciekawy trailer z 2003 roku.
g.....n z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 27
Tak prezentował się Cień Czarnobyla 10 lat temu na targach E3. W powiązanych jeszcze bardziej ciekawy trailer z 2003 roku.
g.....n z
Komentarze (27)
najlepsze
Generalnie rzecz biorąc - Stalker miał być rewolucją. Otwarty świat, bardzo, jak na tamte czasy, zaawansowana fizyka (pokazywano, na przykład, ciało upadające na samochód - i zawieszenie tego samochodu uginało się pod ciężarem), przepiękna grafika, elementy surwiwalu (absolutna nowość w tamtych czasach - bohater musiał jeść, odpoczywać, b--ń zużywała się w miarę używania i tak dalej, co ciekawe system ten miał być bardzo rozbudowany, b--ń można było uszkodzić celowo, by
A swoją drogą - Była sobie taka gra (tez ukraińskiego studia): Boiling Point aka Xenus. Te same założenia co w Stalkerze, ale akurat w tym przypadku się udało je zrealizować. Otwarty świat w jednym kawałku, wojny frakcji na które gracz ma wpływ, pojazdy, zaawansowane AI npc-ów i zwierząt, modyfikacja broni, nieliniowe misje i tak dalej. Tylko klimat nie
@Pokrakk: Nołp. Doom 3 był słabą grą - a, podobnie jak Stalker, "w teorii" miał przecież zrewolucjonizować gatunek, tak samo jak poprzednie części serii. No i g---o, za przeproszeniem, z tego wyszło, Doom 3 okazał się być prostą i ordynarną strzelanką, z mnóstwem arcy-głupich pomysłów (pamiętacie latarkę?), która, podobnie jak Stalker, do pięt nie dorastała poprzednim zapowiedziom, trailerom i rzewnym
No ale to nie była wina polonizacji.