Kolejna juz firma odzieżowa robiąca marketing na nieszczęściu ludzkim. Kur@a, jak chcą pomóc, niech prześlą ciuchy, kasę bezdomnym, i niech jak już muszą sie tym chwalić, niech wspomną o tym że wspomagają tak i tak. Pokazywanie tych ludzi, podawanie ich imion tylko dlatego że sytuacja życiowa zmusiła ich do upokarzania się by otrzymać ciepły ciuch dla mnie jest zabiegiem wysoce nieetycznym.
@yohnex: "Niech prześlą..." - tak, bo bogaty kapitalista ma, to niech da. Ja jakbym miał - a nie mam - to też bym dał. Litości...
W wolnym kraju każdy ma prawo wystąpić w reklamie jak mu się podoba i przedstawić się imieniem (prawdziwym, albo nie) i nazwiskiem jak mu się podoba, a jeżeli uważasz, że robili to pod przymusem, to na jakiej podstawie?
Akcja jest dobra, bo pomaga. To jest właśnie etyczny marketing, bo nie patrzy tylko na zyski, ale też promuje wartości, uwrażliwia na
I co to ma na celu? Gdyby chcieli to by sobie poradzili. Nigdy, ale to nigdy nie będę popierać takich akcji. Rozumiem jeszcze datki na chorych, ale po tych ludziach widać, że zdecydowanie mieli/mają problem z alkoholem i podejrzewam, że to jeden z głównych czynników obecnego stanu rzeczy.
@BratProgramisty: Czasami komuś powinie się noga... A jak nikt nie pomoże... jakaś rodzina, której może nie być, może szef, urzędnik, albo bank to człowiek ląduje na ulicy i pewnie ciężko odbić się od dna.
Komentarze (16)
najlepsze
W wolnym kraju każdy ma prawo wystąpić w reklamie jak mu się podoba i przedstawić się imieniem (prawdziwym, albo nie) i nazwiskiem jak mu się podoba, a jeżeli uważasz, że robili to pod przymusem, to na jakiej podstawie?
Akcja jest dobra, bo pomaga. To jest właśnie etyczny marketing, bo nie patrzy tylko na zyski, ale też promuje wartości, uwrażliwia na
- c@%@!wą pseudo-pomoc
- próbę robienia reklamy najniższymi kosztami
-