Jak dystrybutor kart graficznych traktuje swoich klientów
Witam wykopowiczów i jednocześnie proszę o opinie i pomoc w rozwiązaniu problemu. Na początku lutego zakupiłem grafikę SAPPHIRE RADEON R9 280X. Grafika sprawowała się dobrze przez tydzień, aż pewnego dnia nagle przestała działać, tzn: nie wyświetla obrazu podczas pracy (wiatraki działają, system...
marekp7 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 265
Komentarze (265)
najlepsze
jeszcze wrzuc tutaj : https://www.sapphireforum.com/activity.php?s=b18cd1728ec87ec0ddf6a87edbce57f4 (z fotkami)
Polandia - tu support to widmo (a wlasciwie support jest tylko aby udupic gwarancje). kupiles karte na gorce cenowej w lutym, wersje toxic, wiec TOP tego co ma saphire
Rob dym
ps. z biosem nic nie kombinowales? :) moze przez przypadek obnizales napiecie? :)
Ludzie dostają pouszkadzane sprzety po naprawach więc jaki problem przejechac śrubokrętem po pcb?
Powiem tylko że konkurencyjny dystrybutor na 99% przyjąłby taką kartę na serwis warunkowo i wyslał ją do serwisu producenta, jakby tam stwierdzili że rysa na złaczu jest winna to wtedy dopiero byłaby odmowa. ale raczej skonczyłoby się naprawą. Miałem takie przypadki :)
Nawet przyjmują warunkowo płyty Intela z podgiętymi pinami w sockecie
@kukenkino: Dokładnie, mogła powstać gdziekolwiek. A znając życie, to taka rysa nie ma żadnego znaczenia. A jak mogła powstać? Ktoś śrubokrętem odchyla zapinkę od PCIex i może on zjechać przy szarpnięciu na kartę.
Odpowiedz na FB Sapphire
Handlowałem używkami, to wiem, co mówię.
Absurd (!)
Aż mi się włosy zjeżyły na głowie.
Szanowny kliencie prosimy
#grammarnazi
Kupilem karte Radeon 290x - cosik sie grzala, pojechalem - doplacilem i wymienilem na dwie (gigabyte) 280X. Te sie grzaly, w tym jedna cos swirowala na ekranie (paski).
Wczoraj pojechalem i wymienilem na dwie inne (asus) 280X ktora chodza bez zarzutu.
Zero problemow, zero pytan, wymiana od reki, na slowo. Hurtownia w UK.
http://www.sniper.com.pl/contact/
robią cuda z laptopami ( wlutowywanie urwanych portów, nadrabianie ścieżek itd... )
Może się im uda naprawić połączenie z urwaną ścieżką.
takich cudow to ja bym sie nie spodziewal i problemow po jakiej kolwiek firmie robiacej podzespoły do komputera.
A to ze ta rysa nie powoduje żadnych błędów i nie jest przyczyną usterki łatwo udowodnić.
Wystarczy wziąć multimetr ustawić na "brzeczyk" i po kolei sprawdzic wszystkie ścieżki. Dotykajac jednej sciezki zaraz na dole i przytykajac drugą ciut wyzej. Jesli bedzie pikac to znaczy ze jest przejście i ta drobna rysa
Komentarz usunięty przez moderatora
Niezgodność i mają bodaj dwa tygodnie na odpowiedź.
Przysklepowe serwisy albo jakieś najemne to straszna zmora, wydają opnie, a nawet sprzętu do diagnoz nie mają, a legalizacja sprzętu pomiarowego to dla