@greq333: Oj tam. Pograłbyś rok intensywnie i już miałbyś troszkę inne zdanie. Nie mówię, że to kiepskie akcje - tylko ,że wtedy byłby bardziej do ogarnięcia wzrokowo. Pamiętam jak jarałem się tym btw. - http://www.youtube.com/watch?v=NSOUMPrb-NM
@Devlin_Arcanus: Szkoda, ze nie grają już 1.6 bo Global mi nie podszedł i przestałem odwiedzać hltv.org i oglądać turnieje online. Moim zdaniem nigdy nie będzie lepszej wersji half life'a niż klasyczny 1.6.
Mnie w GO wkurza najbardziej bardzo prozaiczna rzecz: efekt po FB - o ile w 1.6 mogłem spokojnie na czuja się obrócić na "mleku" i wrócić do poprzedniego ustawienia celownika lub nawet potrafiłem na czuja przeskakiwać na pełnym mleku pomiędzy odpowiednimi miejscami skąd może wyjść przeciwnik to ten efekt przepalenia w GO kompletnie mnie rozprasza. ale może to kwestia większej ilości godzin w grze (czasy grania mam już za sobą).
Miałem kiedyś akcję na de_dust2 (zwykły CS 1.5 jeszcze). Z P90 zbiegłem po schodkach w praco z A bo słyszałem raszujące terro. Jak tylko słyszałem ich za rogiem to wybiegłem i opróżniłem cały magazynek na nich. Kto wie, jak działa P90 z bliska na wysokości głowy - 5 HS poszło :D Och stare czasy. Teraz tak jak jeden z kolegów powiedział - refleks korespondencyjnego
@cyna76: Jest i to większy niż w 1.6. zwróć uwagę, że jak strzelają z ak47, to ich celownik jest o wiele poniżej celu. Ma to za zadanie wysłać kule, które przez recoil lecą w górę w cel.
CS GO byłby super, gdyby Valve nie spieprzyło sprawy:
1. TickRate na serwerach turniejowych to tylko 64 , dlatego hitbox jest przesunięty względem modelu - w CS Source kiedy mecz był na serwerze TickRate 66 to ludzie wychodzili, bo się zabić nie dało - rozminięcie hitboxa z modelem - a tutaj turnieje na tym grają :|
2. Jak można było popsuć tak genialna fizyke - beczki przyklejone wszystkie, prawie nic na mapach
2. Jak można było popsuć tak genialna fizyke - beczki przyklejone wszystkie, prawie nic na mapach się nie rusza - nie można np. podlozyć paki i polozyc na niej beczki, zeby zasłonić :(
@aImLeSS: w GO jest inny netcode niż w CSS chyba, więc porównywanie tickratów nie ma sensu. a ruszające się beczki są za bardzo randomowe na turniejowe granie - np. skaczesz używając beczki, a ta się przewróci - bez sensu.
Komentarze (241)
najlepsze
http://www.youtube.com/watch?v=GWTA9Y-WVWw
http://www.youtube.com/watch?v=sxV-LHsBToU
Oj grało się kiedyś, grało ^^
http://www.youtube.com/watch?v=EF99NIJv-yQ
Ciary same przechodzą po plecach :D
http://www.youtube.com/watch?v=ZYT14fEF8Y8 stare dobre czasy
de jest od defuse, czyli mapy z bombą.
cs to mapy z zakładnikami
a na #3 koles strzela jakby mial jakiegos bota tak dziwnie w dol pod koniec serii dawal bron ;f
btw oni grali na jakims modzie czy to szybkosc montazu ?
Teraz jak zaczynam w GO grać to w ogóle wstyd.
Miałem kiedyś akcję na de_dust2 (zwykły CS 1.5 jeszcze). Z P90 zbiegłem po schodkach w praco z A bo słyszałem raszujące terro. Jak tylko słyszałem ich za rogiem to wybiegłem i opróżniłem cały magazynek na nich. Kto wie, jak działa P90 z bliska na wysokości głowy - 5 HS poszło :D Och stare czasy. Teraz tak jak jeden z kolegów powiedział - refleks korespondencyjnego
@gadatos: Od sprzętu.
http://imgur.com/a/m1pz2#5
1. TickRate na serwerach turniejowych to tylko 64 , dlatego hitbox jest przesunięty względem modelu - w CS Source kiedy mecz był na serwerze TickRate 66 to ludzie wychodzili, bo się zabić nie dało - rozminięcie hitboxa z modelem - a tutaj turnieje na tym grają :|
2. Jak można było popsuć tak genialna fizyke - beczki przyklejone wszystkie, prawie nic na mapach
To rzeczywiście bardzo poważna wada.
1. Wszyscy dalej siedzą na starym typie celownika czy tak po prostu jest na specu?
2. Ściąga się serię ciągnąć tylko w dół, a nie tak jak było w 1.6 w dół i w lewo?
3. Dlaczego prosi używają tak mało skinów na bronie?
2. Polecam zajrzeć do tego poradnika odnośnie recoila.
3. Nie ma zasady, ale raczej większość używa. Kwestia upodobania.