Próbki oleju napędowego po 24h w temperaturze -18℃
Autor filmiku wykonał test odporności na mróz zimowych olejów napędowych. Temat szczególnie aktualny ze względu na zbliżające się mrozy. Wyniki dość zaskakujące (V-power, Ultimate czy Verva). W opisie druga część oraz opis procedury.
Paviarotti z- #
- #
- #
- #
- 199
Komentarze (199)
najlepsze
Temp. blokady zimnego filtra - to temp w której zlepiona parafina zatyka filtr paliwa
Depresator lejemy przed tragedią później nic nie pomoże
Depresator może przesunąć punkt blokady około 5 stopni
Depresator magicznie nie zmienia paliwa zapobiega zlepianiu wydzielonej parafiny w większe kawałki
Paliwo zimowe musi być jako takie wyprodukowane ( frakcje), nie ma magicznych płynów
Świadectwo z badań to świstek
- ciągnie od dołu (real 1,8 tys-3,5 tys), bez konieczności wkręcania się na 5-6 tys
- silnik jest niesamowicie plastyczny
- na 3 biegu sprawnie (żwawo) poruszamy się od 30 do 120 km/h
- wyprzedzamy na 4 od 50 km/h bez konieczności redukcji biegu na niższy
- raz
Sprawdziłem Statoila i ich arktyczny DieselGold nie ma ich wcale. Pewnie dlatego tak dobrze wypadł. Tu więcej szczegółów http://www.statoil.pl/pl_PL/pg1334081689675/Klientindywidualny/Paliwa/Paliwa_zimowe/DieselGold_arktyczny.html oraz świadectwo jakości paliwa.
Różnice robi też to, że to jest paliwo arktyczne a nie zimowe co gwarantuje mu dobry poziom Temperatury Mętnienia (-22°C). Jest to "poziom temperatury, poniżej której w paliwie zaczynają