nowy super interfejs mbanku nawet poprawnie scrollowania myszką nie obsługuje :-) Jeżeli nie będę mógł korzystać z poprzedniego panelu to przeniose się do innego banku. Po 12 latach.
@ZespolmBanku: z każdej, dowolnej przeglądarki występują trudności. Wiem że bogu ducha winny dział PR musi w taki sposób odpisywać, ale wystarczy wejść na http://mbank.pl i użyć scrollera/touchpada - mam wrażenie że to nie jest strona banku.
Z mbanku robi sie dziadostwo. Do niedawna bezplatny, od jakiegos czasu juz do 4 zł za karte potrafia pobierac. W momemcie rezygnacji z konta i checi jego zamkniecia pracownik porponuje zniesienie oplaty za karte lub zwrot poniesionych kosztow za okres kilku miesiecy. Smiechu warte
staraliśmy się, żeby serwis zachował swoją funkcjonalność, jednak zdajemy sobie sprawę że na zmianę, jaką zaproponowaliśmy naszym klientom trzeba się dobrze przygotować. Zachęcamy Cię do odwiedzania naszej strony internetowej. W zakładce „serwis transakcyjny” i na blogu znajdziesz wiele pomocnych wskazówek ułatwiających dotarcie do interesujących Cię funkcji: http://www.mbank.pl/indywi.../serwis-transakcyjny/witaj.html
Pozdrawiamy,
Zespół mBanku.
Zespół mBanku, zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
@marekrz: Mam ten sam problem. Jestem ciekawy czy pomyśleli o tym, żeby kazać mi zmienić hasło jak wyłączą starą wersję, czy może nie dostanę się do konta i powita mnie piekny komunikat, żebym zalogował się na starą i sobie zmienił...
Ta ankieta w artykule jest trochę tendencyjna. Brakuje przykładowo opcji "nie sprawdzałem nowego serwisu i nie mam o nim jeszcze opinii." Zamiast tego z góry się zakłada, że jeśli ktoś nie sprawdził serwisu to nie chce z niego korzystać. W ankiecie są 3 opcje negatywne, 1 neutralna i 1 pozytywna. Dziwny sposób tworzenia ankiety.
Jak zamkną stary interfejs to niestety zmienię bank bo dla mnie to nie tylko wygląd, jestem osobą słabowidzącą, na co dzień korzystam ze screenreaderów, w starym interfejsie nie miałem żadnego problemu z poruszaniem się przy użyciu screenreaderów a tu.... Grafika, grafika, grafika... obiekt , obiekt, obiekt... zadzwoniłem do mbanku pytam czy będzie zmienione poprawione działanie ze screenreaderami? "eeee a co to jest? wie pan ja się techników zapytam... tiruriru ttitti ditti 15
@ZespolmBanku Skoro tak aktywnie się udzielacie, to zadam pewne pytanko,: czemu nie ma możliwości wyłączenia opcjonalnego ubezpieczenia dla karty kredytowej przez serwis internetowy? Tak, wiem że da się przez mLinię, ale w końcu to bank internetowy i tworząc nową wersję serwisu mogliście o tym pomyśleć ;)
O, skoro mowa o mBanku, to pozwolę sobie zadać pytanie. Mam jakieś stare konto w mBanku, na które nie wchodzę i z którego nie korzystam. Dla własnego bezpieczeństwa, by czasem nie naliczyli mi jakichś opłat czy czegoś w tym rodzaju, wolałbym złożyć wypowiedzenie i zamknąć swoje konto. Jak to wszystko wygląda? Zupełnie nie łapię się w tym nowym interfejsie, kiedyś tam były jakieś wnioski na stronie. Jak złożę wniosek to przyjeżdża do
@religia_pokoju: Nie jest tak jak piszesz. Muszisz poszukać sobie na googlach Wypowiedzenie umowy i wysłać to pocztą.
Tu masz wszystko na ten temat: LINK
Generalnie przeczytaj wszysko dokładnie. I jeszcze kwestia pospisu - złóż taki sam jak na umowie, którą zawierałeś z bankiem przy zakładaniu z konta. Nie wiem, czy to prawda, ale na internecie niektórzy pisali, że wnioski były odrzucane tylko z tego powodu, że różniły się podpisem.
@nieocenzurowany88: Przysłali mi umowę kurierem, więc myślałem, że będą mieć trochę przyzwoitości i podobna sprawa zostanie załatwiona przez kuriera. W mojej małej mieścince nie ma oddziału mBanku.
mi się nie podoba. za dużo wszystkiego, ciężko coś szybko odszukać. na dodatek pewne numery kont do których wysyłało sie przelewy nie musza być potwierdzane kodem... to jest na minus.
Ogólnie tak.. Appka szybka, ale nie do końca działa i niezbyt aktualizuje kwotę (po wygaśnięciu limitu transferu w ogóle nie łapie, ani z wifi nie chce korzystać). Stary serwis od razu pokazuje mi gdzie i za co kasa poszła, a tu k%?$a nie. To jest najgorsze. Wyszły pieniądze i nie wiesz na co przez ileś godzin
nie wyrażam zgody na przełączenie dostępu do mojego konta na "nowy serwis transakcyjny". W systemie tym przechowujecie Państwo moje (między innymi) dane osobowe. Aby umożliwić spełnienie wymagań stawianych przez Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz.
@ZespolmBanku: Ja dla odmiany - pochwalę. Nowy serwis jest dużo lepszy od poprzedniego, chociaż też nie jest bez wad. Największą zaletą jest możliwość cofania i to, że wszystko leci bez przeładowania strony (dzięki za ajax).
Minusy? Czasami trudno znaleźć odpowiednie opcje, gra to pomysł raczej słaby (niepoważny), zbyt dużo animacji (po ich wyłączeniu jest dużo lepiej).
Nikt nie pomyślał o jednej, niby banalnej rzeczy. Nowy serwis nie działa na starych przegladarkach. Mam to nieszczęście ze w pracy mam IE 8.0. Nowej przeglądarki nie mogę zainstalować a na nowy serwis ze starej sie nie zaloguje. I co teraz? Gdzie sens gdzie logika?
Największą głupotą było to, że wiele z najczęściej używanych opcji, zostało poukrywanych i teraz są dostępne w n-tym kroku wyboru...
Akurat interface strony strony bankowej nie musi gonić za wszelkimi nowinkami i nie potrzeba tutaj wodotrysków, które tak naprawdę tylko utrudniają życie i frustrują użytkownika końcowego. Taka zagadka -gdzie teraz sprawdzić w sekundę jakie blokady mamy na transakcjach??? no własnie -pół godziny szukania.
Nowy interface i rozkład funckcji jest nielogiczny i ma
jak dla mnie totalna masakra. mam rachunek firmowy, prywatny i taki 'oszczednosciowy' + inne produkty. w starej wersji wchodzilem i od razu widzialem, ile mam pieniedzy. teraz juz niestety tego nie wiem, chyba, ze uzyje kalkulatora. zalogowalem sie kilka razy, zeby nie bylo i probowalem, odpuscilem, wrocilem do starej. teraz jak mnie zmusza do migracji, bede szukal innego banku.
Komentarze (377)
najlepsze
Pozdrawiamy,
Zespół mBanku.
Zespół mBanku, zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
staraliśmy się, żeby serwis zachował swoją funkcjonalność, jednak zdajemy sobie sprawę że na zmianę, jaką zaproponowaliśmy naszym klientom trzeba się dobrze przygotować. Zachęcamy Cię do odwiedzania naszej strony internetowej. W zakładce „serwis transakcyjny” i na blogu znajdziesz wiele pomocnych wskazówek ułatwiających dotarcie do interesujących Cię funkcji: http://www.mbank.pl/indywi.../serwis-transakcyjny/witaj.html
Pozdrawiamy,
Zespół mBanku.
Zespół mBanku, zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
stary serwis jest po prostu idealny
dyspozycję rezygnacji z ubezpieczenia karty kredytowej możesz złożyć również internetowo poprzez kontakt z Ekspertem online.
Pozdrawiamy,
Zespół mBanku.
Zespół mBanku, zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
Tu masz wszystko na ten temat: LINK
Generalnie przeczytaj wszysko dokładnie. I jeszcze kwestia pospisu - złóż taki sam jak na umowie, którą zawierałeś z bankiem przy zakładaniu z konta. Nie wiem, czy to prawda, ale na internecie niektórzy pisali, że wnioski były odrzucane tylko z tego powodu, że różniły się podpisem.
mBank może jeszcze wprowadzić opłaty za konto i przelewy i tak na szczekaniu na wypoku i FB się skończy bo jesteście za głupi żeby zmienić bank
Komentarz usunięty przez moderatora
Najgorsze doswiadczenie z bankowoscia poki co.
Szanowni Państwo,
nie wyrażam zgody na przełączenie dostępu do mojego konta na "nowy serwis transakcyjny". W systemie tym przechowujecie Państwo moje (między innymi) dane osobowe. Aby umożliwić spełnienie wymagań stawianych przez Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz.
Minusy? Czasami trudno znaleźć odpowiednie opcje, gra to pomysł raczej słaby (niepoważny), zbyt dużo animacji (po ich wyłączeniu jest dużo lepiej).
Ale generalnie na plus i jest lepiej niż było. ;)
Jak będę obsługiwany przez mBank: http://www.crazyshop.pl/zasoby/grafiki/crazy/middle/143007_image-3345-0-1370517942000b.jpg
Akurat interface strony strony bankowej nie musi gonić za wszelkimi nowinkami i nie potrzeba tutaj wodotrysków, które tak naprawdę tylko utrudniają życie i frustrują użytkownika końcowego. Taka zagadka -gdzie teraz sprawdzić w sekundę jakie blokady mamy na transakcjach??? no własnie -pół godziny szukania.
Nowy interface i rozkład funckcji jest nielogiczny i ma