Fajne podejście do klienta. Mogli olać głupi żart, a jednak ktoś znala
@karga: Zwróć uwagę, że gość, który mu odpisał nie jest z działu Reklamacji a ,,Reklamy i Promocji" - firmy są świadome potęgi internetu a marketing szeptany od dawien dawna był tym najlepszym. Korporacje decydują się na takie ,,finezyjne" działania bo wiedzą, że na 10 takich śmieszków co najmniej 2 opublikuje odpowiedzi w internecie a wtedy 5 minut pracy pana
Komentarze (84)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Fajne podejście do klienta. Mogli olać głupi żart, a jednak ktoś znalazł czas i chęć by odpisać humorystycznie :)
@karga: Zwróć uwagę, że gość, który mu odpisał nie jest z działu Reklamacji a ,,Reklamy i Promocji" - firmy są świadome potęgi internetu a marketing szeptany od dawien dawna był tym najlepszym. Korporacje decydują się na takie ,,finezyjne" działania bo wiedzą, że na 10 takich śmieszków co najmniej 2 opublikuje odpowiedzi w internecie a wtedy 5 minut pracy pana
@nunczaqo: Ej nie trollujcie tutaj.
Jeden prosty list a tyle sie gada Bicu.