@Krupetto: A jaki jest sens tracenia przestrzeni publicznej na parking jak można go budować pod ziemią? Do tego widać spore pasy zieleni i zielone dziedzińce.
@Krupetto: Prawdopodobnie miejsc parkingowych może być więcej niż uprzednio, przecież każdy z tych budynków będzie miał przynajmniej 2 kondygnacje podziemne parkingów.
Ponadto w Berlinie statystycznie na 1000 mieszkańców przypada 320 samochodów, w Warszawie ponad 1000/1000 osób.
@graf_zero: Ludzie dopiero pomyślą, gdy zaczną się dusić z braku tlenu. Jak zawsze. Zamiast zapobiegać to leczyć. Lecz drzewo rośnie długo i wtedy będzie za późno. Dla większości liczą się pieniądze, chwilowe przyjemności i udogodnienia. Zero wyobraźni i przemyśleń na temat natury nas otaczającej, która jakby nie było nas "wychowuje".
U nas realizacja takiego projektu ciągnęłaby się w nieskończoność, zmian planów i wykonawców nie byłby sposób zliczyć, o pieniądzach przekazanych w kopertach już nie wspominając. Weźmy takie Rondo Kaponiera w Poznaniu, ile jeszcze to zajmie i czemu to tak długo trwa? Tego nie wie nikt...
na tej vizce gruubo przesadzono z gęstością zabudowy, mam nadzieje że to tylko amatorska koncepcja bo takie ciasne i ciemne dziedzińce to się przed XX wiekiem robiło
Berlin wbrew pozorom nie jest aż tak zakorkowany. Miasto ma nieco ponad 3,3 mln mieszkańców na powierzchni prawie 900 km^2. Warszawa przy powierzchni prawie połowę mniejszej, ma ledwie 1,5 miliona mieszkańców mniej. Po Berlinie jeździ się dość płynnie. Fakt - większa część Berlina Wschodniego to jeden wielki plac budowy, ale mimo wszystko - bez problemu w około godzinę można przejechać całe miasto z północy na południe w godzinach 17-19. Spróbuj coś takiego
Komentarze (118)
najlepsze
Nie ma parkingów, nie ma skweru :-(
Ponadto w Berlinie statystycznie na 1000 mieszkańców przypada 320 samochodów, w Warszawie ponad 1000/1000 osób.
źródło: comment_tHTTrQx0DSx2hKVbfpIGeDz5smmXCM7q.jpg
Pobierzmasz specjalnie dla ciebie wizja GM z lat 60.
W tej chwili wygląda to tak:
źródło: comment_T6WOEDMrZpBAHtvnrpjJk7AJaT6lQZAa.jpg
Pobierz@QuaD: czy to ma coś wspólnego ze śródmiejską trasą południową?
Jak widać, zieleni i przestrzeni jest w okolicy pod dostatkiem.
Co ciekawe droga ta jest jedną z dwóch głównych dróg średnicowych w centrum Berlina.