Wk$%!ia mnie to gadanie, że miasto nie jest dla samochodów. Otóż właśnie jest dla samochodów I DLA PIESZYCH. Nie odwrotnie. Trzeba je tak zaprojektować, żeby dobrze żyło się i jednym i drugim.
Podobnie wk$%!ia mnie onanizowanie się transportem publicznym, jakoby górował on nad transportem indywidualnym. Otóż nie góruje i nigdy nie będzie. Bywa niepunktualny, bywa, że śmierdzi, jest za gorąco, jest za zimno, miejsce stojące i trzeba łapać równowagę, albo okradną cię,
@g455: Zlikwidujmy dotacje do budowy autostrad i ulic! Niech ludzie sami sobie budują drogi i pokrywają ich pełna cenę wraz z utrzymaniem. Niech kierowcy płacą za generowane zanieczyszczenia i hałas ludziom pod oknami!
@0__0: Ludzie mogą się inaczej przemieszczać. Pomimo, że mam fioła na punkcie samochodów to jeżeli chodzi o transport w aglomeracjach jestem zwolennikiem KM z tego powodu, że rozładowanie korków a więc i skrócenie czasu podróży jej najlepiej wychodzi.
Komentarze (118)
najlepsze
kilk
Podobnie wk$%!ia mnie onanizowanie się transportem publicznym, jakoby górował on nad transportem indywidualnym. Otóż nie góruje i nigdy nie będzie. Bywa niepunktualny, bywa, że śmierdzi, jest za gorąco, jest za zimno, miejsce stojące i trzeba łapać równowagę, albo okradną cię,
1. Koszta ochrony przeciwhałasowej (np. ekrany
źródło: comment_r7kLO09SJicMISC4DZGr90qpzI9OrtvS.jpg
PobierzLiczę, że inni wykopowicze poradzą sobie z własną interpretacją.
Komentarz usunięty przez moderatora