Wydaje mi się, że ta zmiana biegów powinna minimalnie inaczej wyglądać, bo nie jest raczej wskazane odrywać co chwile obie ręce od kierownicy, nawet w kraju, w którym jest tak mało zakrętów.
@adam-karol: Do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze wajchy do zmiany kąta wtrysku, żeby było bardziej oldschoolowo, jak już sobie utrudniać życie to po co się ograniczać :D
Miłośnikom ets 2 chciałbym pokazać, jak wygląda przejazd prawdziwą ciężarówką (tutaj Kenworth T2000) jak to wszystko w kabinie pracuje, jak cieżarówka się zachowuje na trasie i że w ets jest wszystko gładko i cichutko, ale w rzeczywistości jest głośno i widać jak samochód pracuje i cały czas się buja. Dlaczego w ets nie ma takie dzwięku? Dlaczego jest luksusowo, tak mało realnie?:
Niby w USA najnowsza technologia. W samochodach osobowych automatyczne skrzynie prawie że bezobsługowe, a w ciężarówkach potrzebują 3 wajchy :D Swoją drogą są automatyczne skrzynie biegów w takich pojazdach czy raczej nie stosuje się bo nie dałyby rady?
@totalski: Też zdawałem lejce na ciężarówkę na manie z 8. Tylko to byla jeszcze ta starsza wersja skrzyni z przebijaniem a nie z "cyckiem". Potem miałem okazje się przejechać po Kielcach jak robiłem świadectwo kwalifikacji takim maniorkiem z "cyckiem". Dużo wygodniej etc.
Teraz wcirom stara, będę pewnie jeździł w zimie z pługiem to też nagram jakie filmy ;p
Komentarze (114)
najlepsze
http://www.youtube.com/watch?v=WFHIZUtIP9M&list=WL07842069021EDECE
...no ale ETS jest na Linuksa ;>
Teraz wcirom stara, będę pewnie jeździł w zimie z pługiem to też nagram jakie filmy ;p
http://www.youtube.com/watch?v=hi82vU_SoTk
Czy tam, tory na tiry ;)