Witam, chciałbym podzielić się z Wami nieuczciwym podejściem jakiego doświadczyłem podpisując umowę z UPC.
Niedawno zmieniłem miejsce zamieszkania w związku z czym trzeba było zdecydować o podłączeniu podstawowych usług niezbędnych do normalnego funkcjonowania, tj TV, internet, telefon :)
Po dogłębnej penetracji googla, decyzja zapadła - UPC, mieli akurat niezłą promocję:
- Telewizja Max Extra HD 155 kanałów (w tym 32 HD)
- Nagrywarka za 0 zł!
- Internet Fiber Power 120 Mb/s + Wi-Fi
- Telefon Minuty do wszystkich 240
Zamówienie poszło jeszcze tego samego dnia.
Po kilku dniach oczekiwania, zjawia się monter... i ku mojemu zdziwieniu, zaczyna podłączać mi "zwykły" dekoder (bez nagrywarki). Na pytanie: "czy to jest ten nowy dekoder z funkcją nagrywania" uprzejmie oznajmił mi, iż w zamówieniu które składałem nie było opcji z nagrywarką"
(potwierdzenie zamówienia)
Doradzono mi kontakt z UPC i wyjaśnienie sprawy (monter musi dać to, co ma na zamówieniu).
Telefon wykonałem jeszcze tego samego dnia. Miła Pani jednak przyznała się do błędu i grzecznie przekazała mi, że zajmie się sprawą jak najszybciej i już po weekendzie monter przywiezie właściwy sprzęt.
Jak powiedziała, tak też się stało, ale... nagrywarka która miała być za 0 zł, zaczęła być za 15zł/mieś.
Dzwonie więc po raz kolejny.
Tym razem trafiło na inną Panią, której wylałem cały żal, po czym zostałem poinformowany, że skontaktuje się z osobą, która przyjmowała zamówienie i na pewno się odezwie.
Odzewu jednak nie było, a ja kolejny raz musiałem dzwonić i opowiadać kolejnej osobie o pomyłce która nastąpiła.
Takich telefonów wykonałem blisko 10, po 20-45min każdy i za każdym razem słyszałem, że:
- "informacja zostanie przekazana, bla bla bla"
- "że takiej promocji nie ma i nigdy nie było dostępnej przez internet"
Straciłem mnóstwo pieniędzy, czasu i nerwów, po czym olałem sprawę (dodatkowe 15zł nie jest tego warte).
Jakież jednak było moje zdziwienie, kiedy otrzymałem pierwszą fakturę:
A teraz jeszcze raz potwierdzenie mojego zamówienia, wraz z opłatami za "nagrywarkę za 0zł"
Wyjaśnijcie mi proszę, bo białej gorączki dostaję - skąd te cyfry ?
Telewizja - według zamówienia: przez 2 miesiące 89zł / na fakturze: 92,62
Internet - według zamówienia: przez 2 miesiące 1zł/ na fakturze: 1,06
Telefon - według zamówienia: przez 2 miesiące 1zł / na fakturze: 1,06
Aktywacja - według zamówienia (przez internet): 39,90zł/ na fakturze: "inne opłaty" (nawet nie wiem kurwa jakie): 79,80
Podsumowanie:
Według zamówienia powinienem zapłacić dokładnie: 139,90zł
Na fakturze: 174,54zł
Bardzo proszę o nagłośnienie sprawy. Znam siłę wykopu i być może dzięki Wam moje nerwy nie pójdą na marne i ktoś z tego burdelu wyciągnie wnioski i zdecyduje skontaktować się ze mną żeby wreszcie załatwić tą sprawę.
Komentarze (151)
najlepsze
źródło: comment_JfwtszdcEhLM70UtbKo0vQJt9lKaORQ8.jpg
Pobierz"Gorzkie żale przybywajcie"
1. w upc pierwsza faktura zawsze jest inna niz pozostałe - zalezy to od terminu kiedy były usługi założone - pierwsza faktura zawiera np proraty za cześć pierwszego niepełnego mca.
2. jak nie wiesz za co jest naliczenie dzwonisz na dział rozliczeń i panienka wyjaśnia co i jak jest do zapłaty i dlaczego.
3. pomyłki zdarzają się w każdej firmie - po to są formularze reklamacyjne, telefony,
Komentarz usunięty przez moderatora
DOCELOWA KWOTA :
usługi główne : 154 zl
usługi dodatkowe : 25 zł
co daje razem 179 zloty
To po primo po drugie w polsce obowiązuje jeszcze takie coś jak VAT, stawki podane pewnie są w netto a po trzecie w INNE pewnie masz policzoną aktywacje czy koszt technika czy coś w ten deseń.