Witam, chciałbym podzielić się z Wami nieuczciwym podejściem jakiego doświadczyłem podpisując umowę z UPC.
Niedawno zmieniłem miejsce zamieszkania w związku z czym trzeba było zdecydować o podłączeniu podstawowych usług niezbędnych do normalnego funkcjonowania, tj TV, internet, telefon :)
Po dogłębnej penetracji googla, decyzja zapadła - UPC, mieli akurat niezłą promocję:
- Telewizja Max Extra HD 155 kanałów (w tym 32 HD)
- Nagrywarka za 0 zł!
- Internet Fiber Power 120 Mb/s + Wi-Fi
- Telefon Minuty do wszystkich 240
Zamówienie poszło jeszcze tego samego dnia.
Po kilku dniach oczekiwania, zjawia się monter... i ku mojemu zdziwieniu, zaczyna podłączać mi "zwykły" dekoder (bez nagrywarki). Na pytanie: "czy to jest ten nowy dekoder z funkcją nagrywania" uprzejmie oznajmił mi, iż w zamówieniu które składałem nie było opcji z nagrywarką"
(potwierdzenie zamówienia)
Doradzono mi kontakt z UPC i wyjaśnienie sprawy (monter musi dać to, co ma na zamówieniu).
Telefon wykonałem jeszcze tego samego dnia. Miła Pani jednak przyznała się do błędu i grzecznie przekazała mi, że zajmie się sprawą jak najszybciej i już po weekendzie monter przywiezie właściwy sprzęt.
Jak powiedziała, tak też się stało, ale... nagrywarka która miała być za 0 zł, zaczęła być za 15zł/mieś.
Dzwonie więc po raz kolejny.
Tym razem trafiło na inną Panią, której wylałem cały żal, po czym zostałem poinformowany, że skontaktuje się z osobą, która przyjmowała zamówienie i na pewno się odezwie.
Odzewu jednak nie było, a ja kolejny raz musiałem dzwonić i opowiadać kolejnej osobie o pomyłce która nastąpiła.
Takich telefonów wykonałem blisko 10, po 20-45min każdy i za każdym razem słyszałem, że:
- "informacja zostanie przekazana, bla bla bla"
- "że takiej promocji nie ma i nigdy nie było dostępnej przez internet"
Straciłem mnóstwo pieniędzy, czasu i nerwów, po czym olałem sprawę (dodatkowe 15zł nie jest tego warte).
Jakież jednak było moje zdziwienie, kiedy otrzymałem pierwszą fakturę:
A teraz jeszcze raz potwierdzenie mojego zamówienia, wraz z opłatami za "nagrywarkę za 0zł"
Wyjaśnijcie mi proszę, bo białej gorączki dostaję - skąd te cyfry ?
Telewizja - według zamówienia: przez 2 miesiące 89zł / na fakturze: 92,62
Internet - według zamówienia: przez 2 miesiące 1zł/ na fakturze: 1,06
Telefon - według zamówienia: przez 2 miesiące 1zł / na fakturze: 1,06
Aktywacja - według zamówienia (przez internet): 39,90zł/ na fakturze: "inne opłaty" (nawet nie wiem kurwa jakie): 79,80
Podsumowanie:
Według zamówienia powinienem zapłacić dokładnie: 139,90zł
Na fakturze: 174,54zł
Bardzo proszę o nagłośnienie sprawy. Znam siłę wykopu i być może dzięki Wam moje nerwy nie pójdą na marne i ktoś z tego burdelu wyciągnie wnioski i zdecyduje skontaktować się ze mną żeby wreszcie załatwić tą sprawę.
Komentarze (151)
najlepsze
2. czy skorzystales z reklamacji (przez formularz internetowy)?
Na fakturze: 174,54zł
Dodali ci 23% VAT
Zamówiłem dokładnie tą samą usługę, przy składaniu zamówienia przez telefon Pani mnie poinformowała że musi się pojawić technik i sprawdzić czy można w moim mieszkaniu podłączyć usługi. Hm… sąsiad ma ze ściany wystaje kabelek z napisem UPC więc o co chodzi ? Nie mamy Pana mieszkania w bazie przyjedzie technik, no i przyjechał po tygodniu po czym dumnie stwierdził ma Pan kabel więc usługi można podłączyć