Zarząd dróg w ręce prywatnej firmy.
273 km dróg w kujawsko-pomorskiem prawdopodobnie przejdzie w zarząd prywatnej firmy. Ta będzie je utrzymywać, naprawiać, rozbudowywać, odśnieżać itp. Model partnerstwa publiczno-prywatnego, podobny do autostradowego-tyle, że bez opłat dla użytkowników, przenosi się na drogi lokalne.
u.....a z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 5
Komentarze (5)
najlepsze
@RageKage: pod warunkiem, że właścicielem firmy przejmującej drogę nie będzie szwagier pana z zarządu dróg ;)
Czy prywatne nie jest lepsze od państwowego właśnie dlatego, że indywidualni konsumenci (tu: kierowcy) swoimi pieniędzmi wspierają dobrych właścicieli? Dzięki temu następuje optymalizacja, bo przedsiębiorcy którzy lepiej odpowiadają na zapotrzebowanie konsumentów mają wyższe dochody, więcej środków na inwestycje, itp.
Jeżeli nie ma systemu opłat i zysk nie zależy od liczby kierowców tylko negocjacji z urzędem, to istotna część tej przewagi prywatnego nad państwowym odpada.
Ale przynajmniej jest szansa na