@Issac: Pewnie będzie można wyłączyć w opcjach, ale ogólnie motyw świetny :) Ciekawe na jakiej zasadzie wybiera się osobę do której chcesz się wkraść? Random? Po nazwie usera?
@pikimar: W Demon Souls był podobny motyw, tylko tam po wejściu w świat innego gracza miało się tylko jeden cel - zabić go. A ile się traci przy śmierci to wie każdy, kto w DS grał ;]
Tam inwazja była losowa, tutaj pewnie też tak będzie.
Niech będzie, że się czepiam, ale podstawowy błąd w logice jak dla mnie, to wykorzystanie skompromitowanego centrum. Przy takim brute-force ataku na jakieś centrum danych powinno ono zostać chyba odłączone w całości od sieci, przeczesane, hasła pozmieniane itd? :D Nie mówiąc o tym, że zginęło z ~10 osób.
@uirapuru: Nie wymagaj zbyt wiele, to tylko gra i wszystko wskazuje na to, że pozbawiona smaku osiągnięcia przy takich misjach. Szkoda, wszystko automatycznie, tylko klikasz i masz... to tak, jakbyś w Skyrim widząc zamknięty zamek klikał "Otwórz" i czekał 3 sekundy na wypełnienie jakiegoś głupiego paska postępu...
w dodatku jak dogonil go i ten uciekajacy wsiadl do auta to mogl go spokojnie rozwalic a nie wsiadac do drugiego
@KrowkaAtomowka: Mógł, jednak gameplay był zaplanowany, chcieli pokazać inne możliwości. To stawia pytanie czy w ogóle da się rozwiązać to na wiele możliwości, np. przebić koła w samochodzie.
Rzecz gustu, mnie się nie podoba...
@Falcon: Też mam wątpliwości, wszystko wygląda jak z góry zaplanowanie misje oraz skrypty, skrypty i
@rastaque: Szczerze to jak dla mnie GTA V wydaje się mniej oskryptowane niż ten cały WD. Z gameplay wynika w zasadzie tylko tyle, że gra mam tendencję do przechodzenia się samej.
@Deszczowy_Smok: Tylko że GTA V wyszło na ps3, a jednak możliwości ps3 są o wiele mniejsze niż ps4. Na pewno przy WD mają większe pole manewru graficznego i nie tylko, zobaczymy co z tego wyjdzie.
@g__b: Niestety, pewnie tak to będzie wyglądać. Potencjał zajebisty, ale jak się ogląda te powtarzalne, oskryptowane gameplaye to nie można być dobrych myśli. Proponowałbym wszystkim napaleńcom spuścić z tonu bo mogą się ciężko zawieść...
@vervurax: Nie, tego nie. Jest inny gameplay w którym udaremnia się napad na kobietę w tej alejce, w której w powyższym filmiku kryjemy się przed hackerem. Napad na centrum również ten sam co w innych.
Zresztą nawet w tym gameplayu gość kręci się w dwóch lokacjach cały czas.
Grafika i same możliwości jakie dają gry rosną, ale model jazdy ewidentnie cofnął się w rozwoju... Driver San Francisco, GTA V i jeszcze nie wydany Watch Dogs - po kolei co raz bardziej drewniane prowadzenie aut...
@Mibars: Przy tym co pokazali tutaj GTA V to symulator. Ogólnie gra mi się strasznie nie podoba, wieje AC na kilometr, schematyczność i skrypty a gra wcale nie jest taka ładna na jaką wyglądała. Przejdę ale cudów nie oczekuje.
@Mibars: Grałem w Mafię II i grałem na tym zręcznościowym bo strasznie drętwe były te auta. Inna epoka więc ciężko odnieść się do współczesności.
Imo GTA IV to był prawie ideał, szkoda tylko że płacz dzieci które nauczone były z NFSów że w zakręt wejść można ze 150km/h na liczniku został wysłuchany przez R. A wystarczyło tylko poprawić kilka parametrów i byłoby pięknie. Dla moderów przy IV nie był to wielki
gosciu zaczyna poscig samochodem przez miasto za typem tylko za to ze ten zalapal swoja konkubine za szyje? jakby przyjechal na szmulki to by chyba nie wyrobil nerwowo z ilosci roboty
Komentarze (135)
najlepsze
@pikimar: W Demon Souls był podobny motyw, tylko tam po wejściu w świat innego gracza miało się tylko jeden cel - zabić go. A ile się traci przy śmierci to wie każdy, kto w DS grał ;]
Tam inwazja była losowa, tutaj pewnie też tak będzie.
Rzecz gustu, mnie się nie podoba...
@KrowkaAtomowka: Mógł, jednak gameplay był zaplanowany, chcieli pokazać inne możliwości. To stawia pytanie czy w ogóle da się rozwiązać to na wiele możliwości, np. przebić koła w samochodzie.
@Falcon: Też mam wątpliwości, wszystko wygląda jak z góry zaplanowanie misje oraz skrypty, skrypty i
Zresztą nawet w tym gameplayu gość kręci się w dwóch lokacjach cały czas.
Imo GTA IV to był prawie ideał, szkoda tylko że płacz dzieci które nauczone były z NFSów że w zakręt wejść można ze 150km/h na liczniku został wysłuchany przez R. A wystarczyło tylko poprawić kilka parametrów i byłoby pięknie. Dla moderów przy IV nie był to wielki
http://www.youtube.com/watch?v=njfj6KwEAfg