Trochę mnie zdziwiło, że w W2 było więcej linii dialogowych niż w W1. Odczułem to inaczej podczas gry. No i te 55h potrzebnych na przejście Wiedzmina 2 to też grubo przesadzone.
@Hulk: ja wiem dlaczego mi długo zajęło przekonywanie się do W2:
- Wiedźmin przestał być RPGiem, stał się grą akcji z elementami rpg
- efekt świeżości zniknął - kto czytał Sapkowskiego, ten wiedział, jak dobrze w Wiedźminie 1 WRESZCIE, ktoś użył jego tekstów (tak aby oddawały właśnie cynizm, nieczułość i jednocześnie wartości) - w W2 już nie było tego efektu /-na wojnie, jak na wojnie, tu p!?!$#?nie, tam p--------e/ proste
Komentarze (45)
najlepsze
- Wiedźmin przestał być RPGiem, stał się grą akcji z elementami rpg
- efekt świeżości zniknął - kto czytał Sapkowskiego, ten wiedział, jak dobrze w Wiedźminie 1 WRESZCIE, ktoś użył jego tekstów (tak aby oddawały właśnie cynizm, nieczułość i jednocześnie wartości) - w W2 już nie było tego efektu /-na wojnie, jak na wojnie, tu p!?!$#?nie, tam p--------e/ proste
Bo to źle świadczy o wykopowiczach, minusują, bez zostawienia wiadomości.
Zastanawia mnie dlaczego wiadomość 1, 2 ma minusy, zwłaszcza, że druga wiadomość jest pawie cytatem z ich forum...
Komentarz usunięty przez moderatora