@zxcvasdf: Wcześniej miał styczność z malowaniem-piaskowaniem w stoczniach. Żadnego doświadczenia ze statkami i platformami. Pracuje w różnych firmach pośredniczących, które dobrze płacą, ale to i tak duuużo mniej niż bezpośrednio. Firmy wysyłają go na statki lub platformy. Lata w zasadzie po całym świecie i od tego też zależy jaka stawka np Norwegia to wręcz abstrakcyjnie dużo, a Afryka to już bez szału.
Od jakich statków zaczynałeś? Po jakim czasie na dpo wskoczyłeś? Pracę dostałeś dzięki znajomościom, czy miałeś akurat szczęście i udało się wskoczyć? I od czego byś polecał zacząć, żeby tam się dostać, jeśli niedawno skończyłem AM?
Jest szansa na pracę dla inżyniera bezpieczeństwa pracy z specjalizacją z zakresu bezpieczeństwa procesowego?:> Branża niewątpliwie wymagająca, mnie zaciekawiła po tym jak omawialiśmy katastrofę na Piper Alpha.
Mamy na zmianie dwóch tzw. Safety officer ale to są ludzie od prostego przekładania papierków i podstawowego szkolenia nowych na rigu. Co się dzieje w momencie SHTF to nie mam pojęcia
Powiedz mi ile znasz przypadkow i w jakich firmach zeby brali na platforme kogos bez doswiadczenia i to jeszcze z importu. Po tamtej rozmowie az przegladalem rozne serwisu dla o&g i nigdzie takich ofert nie widzialem. Kloci to sie tez z moja dotychczasowa wiedza ale ze sam na platformie nie siedze to pewny byc nie moge. Dlatego
@g__b: nie ma przypadków by trafić na platformę bez doświadczenia. Tzn. precyzyjniej - jest jak masz dobry paszport, z polskim nie da rady - z tego względu, że niemal wszędzie jest nacjonalizacja i proste prace wykonują tubylcy czyli Afrykanie, Brazylijczycy, Chińczycy etc. Dopiero stanowiska, na których używa się głowy obsadzane są przez expatów.
Dużo zależy też od działu - w dziale 'marine' i 'technical' jest sporo Polaków, zdarzają się elektronicy. Nie
Jesteś w maszynie, wgrywasz sterownik do plc do thrustera i nagle dzwoni do ciebie stary, ze nie moze mejla wyslac. Wiec lecisz naprawic mu ko mputer. 300 metrow biegiem. W miedzyczasie ja ciebie wołam bo przyszedl key code do mapy elektronicznej i musisz mi go zainstalować na ecdis'ie i radarze ( sam se moglbbym zrobic ale procedura mi zabrania).woła cie mechanik na radiu,
Komentarze (548)
najlepsze
naprawdę tyle płaca?
Komentarz usunięty przez moderatora
Fizyczny na pokładzie
Ślij cv gdzie się da, bierz nawet robote ab.
Mamy na zmianie dwóch tzw. Safety officer ale to są ludzie od prostego przekładania papierków i podstawowego szkolenia nowych na rigu. Co się dzieje w momencie SHTF to nie mam pojęcia
Kolejny podobny temat to az porpsze zeby odniosl sie do tego komentarza.
http://www.wykop.pl/link/1673056/na-platformie-wiertniczej-w-jeden-dzien-zarobisz-tyle-co-w-miesiac-w-polsce/17536034/#comment-17534734
Powiedz mi ile znasz przypadkow i w jakich firmach zeby brali na platforme kogos bez doswiadczenia i to jeszcze z importu. Po tamtej rozmowie az przegladalem rozne serwisu dla o&g i nigdzie takich ofert nie widzialem. Kloci to sie tez z moja dotychczasowa wiedza ale ze sam na platformie nie siedze to pewny byc nie moge. Dlatego
Dużo zależy też od działu - w dziale 'marine' i 'technical' jest sporo Polaków, zdarzają się elektronicy. Nie
Jesteś w maszynie, wgrywasz sterownik do plc do thrustera i nagle dzwoni do ciebie stary, ze nie moze mejla wyslac. Wiec lecisz naprawic mu ko mputer. 300 metrow biegiem. W miedzyczasie ja ciebie wołam bo przyszedl key code do mapy elektronicznej i musisz mi go zainstalować na ecdis'ie i radarze ( sam se moglbbym zrobic ale procedura mi zabrania).woła cie mechanik na radiu,
1.patrz wyżej. o pieniądzach ciężko rozmawiać bo to sprawa plynna. jedno jest pewne - bardzo dużo, wyżej podałem widełki