Widzę, że koncerny nie wiedzą czego chcą konsumenci. To ja jako konsument podpowiem tym baranom-prezesom, debilom z marketingu i innym idiotom-projektantom:
1. Zróbcie auto proste i trwałe, które nie zepsuje się po 2 latach. Wytestujcie auto zanim trafi na rynek.
2. Przestańcie tworzyć drogie moduły, które trzeba wymieniać w całości gdy zepsuje się jakaś jego mała część.
3. Mniej elektroniki więcej mechaniki: mechaniczny wtrysk, hydrauliczne wspomaganie.
@solo_ta: ta "kultura techniczna" to tak elementarne rzeczy jak wymienianie oleju na czas i na taki jaki zaleca producent albo nie pałowanie zimnego silnika, czy też nie gaszenie od razu rozgrzanego po szybkiej jeździe. na prawdę elementarne rzeczy i nie wiążące się z dużymi wydatkami.
ja osobiście jestem użytkownikiem już trzeciego 3.0d BMW (najpierw był 184KM, potem 204KM a teraz wersja 231KM) i mimo, że robię po 35-40 tys. km rocznie,
Ja mam taki mały pomysł: wywalić z firm samochodowych nie inżynierów. Od prawie 30 lat trwa ogólnoświatowy dyktat marketingowców, ekonomistów i "projektantów" wzornictwa.
Pomijam kwestię że każdy samochód jest taki sam, bo robią go te same wyspecjalizowane firmy. Zero smaku.
Komentarze (11)
najlepsze
1. Zróbcie auto proste i trwałe, które nie zepsuje się po 2 latach. Wytestujcie auto zanim trafi na rynek.
2. Przestańcie tworzyć drogie moduły, które trzeba wymieniać w całości gdy zepsuje się jakaś jego mała część.
3. Mniej elektroniki więcej mechaniki: mechaniczny wtrysk, hydrauliczne wspomaganie.
4. ZAKAZ produkcji sprzęgieł dwumasowych i
ja osobiście jestem użytkownikiem już trzeciego 3.0d BMW (najpierw był 184KM, potem 204KM a teraz wersja 231KM) i mimo, że robię po 35-40 tys. km rocznie,
Pomijam kwestię że każdy samochód jest taki sam, bo robią go te same wyspecjalizowane firmy. Zero smaku.