Zbiłeś słoik w sklepie? Nie zawsze musisz płacić! | 5 praw klienta sklepu
Jeśli uszkodziłeś towar w sklepie, musisz zwrócić pieniądze. Jeśli nie wziąłeś ze sobą paragonu, nie masz szans na reklamację. To bardzo popularne mity na temat obowiązków klienta, które po zderzeniu z rzeczywistością nie zawsze okazują się prawdą.
k.....u z- #
- #
- #
- #
- #
- 161
Komentarze (161)
najlepsze
No ja spakowałem resztę i z cieknącym plecakiem zapłaciłem i zwiałem, bo żaden kozak ze mnie.
@sergiuszn:
Bo myślą perspektywicznie, a nie tylko tu i teraz. Taki klient, który coś zniszczy przypadkiem i musi zapłacić może się zniechęcić do danego sklepu, czy całej sieci i wtedy będą mieli mniejszy zysk, dużym sieciom ten jeden klient w tą czy tamtą nie robi różnicy, ale po co ma rozsiewać złą opinię o sklepie?