Zrobiłem grę! (Tak, ja też ;))
Zrobiłem grę, pracuje nad kolejną. Zapraszam do poczytania i przetestowania :) Pograć można na Windowsie, Macu, Androidzie i iPhonie / iPadzie.
Elven z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 173
Zrobiłem grę, pracuje nad kolejną. Zapraszam do poczytania i przetestowania :) Pograć można na Windowsie, Macu, Androidzie i iPhonie / iPadzie.
Elven z
Komentarze (173)
najlepsze
Zrobiłeś grę a tutaj robisz sobie kampanię reklamową.
Lecz strasznie męczy mnie jedna rzecz. Parę miesięcy temu dałem wykop z naszą grą. Poświęciliśmy dużo czasu na opis jak wszystko powstawało. Odpisywaliśmy na każdy komentarz. Staraliśmy się, aby nie była to tylko reklama, lecz także jakieś źródło wiedzy jak powstawało. Na główna weszliśmy praktycznie w ostatnim momencie zanim znalezisko spadło. A tutaj płomyk i wszystko. Rozumiem, że gra
1. Tytuł jest słaby. Prędzej spodziewałbym się jakichś gorzkich żali albo nudnych wywodów o tworzeniu gry, niż tego, że faktycznie powstała. Nie kliknąłem za pierwszym razem, chociaż na pewno widziałem to na głównej - przegrałeś na starcie.
2. Piszesz wprowadzenie nie wiadomo po co, zamiast "głupio zaczynać" od "zrobiłem grę". Przegrałeś po raz drugi. Pokolenie internetu chce mieć tu i
2. Planujesz może wersję na linuxy?
3. Napisy mówią "steruj strzałkami", a steruje się na WASD bez S i ze spacją. ;p
4. Jak się to wyłącza inaczej niż Alt+F4?
5. Strasznie ciężko się tym lata (duża bezwładność), ale pewnie to tylko ja lamię...
A tak to fajna gra i ciekawy pomysł. :D
1. Lite ma tylko 20 pierwiastków w trybie Classic (każdy pierwiastek to oddzielna plansza na którą ma się 3 statki żeby przejść), ma mniej statków i ogólnie stuffów w sklepie. Full to pełne 118 pierwiastków w Classicu i do tego tryb Marathon + więcej stuffików w sklepie (np moduły których w Lite wogóle nie ma). Co do wersji Full na PC, to na razie nie znalazłem kanału dystrybucji (pisałem do
edit: nie działa :D Włącza się czarny ekran i zaraz na powrót jestem tam gdzie przed kliknięciem gry. Android 2.3.3, HTC Desire Z. @Elven
Polecam przeniesienie również na flash
Z tą muzyką to nam się udało :) Kawałek fajny, wygrzebaliśmy z czeluści internetu jak miał zaledwie 300 odtworzeń na soundcloudzie :) Autor się bardzo ucieszył, że chcemy jego muzykę w grze wykorzystać :)
Komentarz usunięty przez moderatora
Rendering jest oparty na OpenGl, do dźwięku używamy dość fajnej biblioteki Cricket. Samej grze nie robi różnicy czy dotykasz palcem guziki w menu czy też klikasz myszką. Gra prawie nie wie że zmieniła się platforma - jedynie drobne zmiany w paru miejscach odnośnie sterowania statkiem. Do każdej platformy osobno napisany