Nvidia: "Grafika na konsolach nigdy nie będzie już lepsza niż na PC" /...
Nvidia, która w nadchodzącej generacji postanowiła zrezygnować z konsol, stawia wyłącznie na PC-ty. Najnowsza wypowiedź jednego z szefów firmy zdaje się to potwierdzać. W jednym z wywiadów stwierdził, że maszynki Microsoftu i Sony nie będą już nigdy generować lepszej oprawy wizualnej od komputerów.
Pipot z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 263
Komentarze (263)
najlepsze
@wicioszek: w ostatnich latach rozwój grafiki się zatrzymał - niewiele gier wygląda dziś lepiej niż Crysis z 2007 roku...
Porównaj sobie jaka była różnica w grafice w grach z 2001 i 2007 i w grach z 2007 i 2013
Pierwsza podstawowa różnica między konsolą a PC jest przecież taka, że programiści tworzący grę dla konsoli mogą napisać ją pod konkretny sprzęt. Wykorzystać optymalnie instrukcje oferowane np. przez GPU.
Natomiast pisząc dla PC programista nie wie "co zastanie". I nawet jeśli w PC jest najnowsza karta graficzna, to co z tego, skoro aplikacja może nie być napisana w taki sposób by
W przypadku PC, często podawane są wymagane i sugerowane konfiguracje na których gra powinna działać /działać optymalnie. Jest standard DX i OpenGL, więc nie ma problemu z zastanawianiem się "co programista zastanie" bo dostosowuje grę do standardu (a
Co do tego kto ma jakie gry to dobrze przypomnieć iż niema takiego gatunku gier który nie poszedłby na pc'tach a na konsolach są. Cała gałąź RTS'ów, gier MMO, ogromny rynek indi, porządne streamowanie a nie ta śmieszna imitacja co wyjdzie na console, eSport i wszelkie emocje z tym związane, znacznie większa masa
@prejtu: u mnie na x360 chodzi elegancko.
@prejt: tylko po co mi to? Wyrosłem już z onanizowania się nad supergrafiką