wytlumaczenie jest bardzo proste, wie kazdy kto pracowal chociaz przez chwile w hipermarkecie... a wiec jest to zwykla pomylka... ktos na dziale ma za zadanie wydrukowac nowe ceny do promcyjnych produktow i sie myli... drukuje i wklada ta cene, uwierzcie mi ze dosc czesto sie zdaza zeby ktos sie pomylil w wydrukowaniu ceny lub opisu produktu... pracownicy to sa tylko ludzie... a na takim jednym dziale jest tyyyyle produktow ze czasami czlowiek
źle to rozumiesz. wyobraź sobie sytuację - klient idzie przez sklep, chce kupić sok - patrzy "Caprio 2.60, drogo, nie wezmę/wezmę inny". Gdyby "sok" (bo tego czegoś sokiem nazwać nie można) był podpisany jako kosztujący 3.25 - istnieje większa szansa że klient by go nabył.
Komentarze (5)
najlepsze
"cena tańsza" - Cena może być niższa, zaś tańsza jedynie rzecz sprzedawana w danej cenie:)