Aż 700 osób wzięło udział w kolejnej dzisiejszej masowej akcji w Warszawie. Uczestnicy akcji "Fresh Mob" odświeżali powietrze w hali głównej na Dworcu Centralnym.
to nie mialo bynajmniej na celu zareklamowania jakiejkolwiek firmy- nie byl to wcale komercyjny flash mob, jak niektorzy twierdza. pomysl ten roil sie w naszych glowach juz od dawna, lecz ze wzgledu na koszta pozostawal w sferze marzen. i wtedy pojawil sie play, ktory powiedzial, ze chcialby sponsorowac nasze akcje wzamian za prawo do wykorzystania kilku zdjec, czy filmow. to nie bylo zrobione pod playa, to play sie dostosowal do akcji.
Komentarze (5)
najlepsze
mimo, że mieliście taki pomysł wcześniej, to i tak fresh mob, nie był flash mobem. i nie da się ukryć, że na odświeżaczach było logo Play
to nie mialo bynajmniej na celu zareklamowania jakiejkolwiek firmy- nie byl to wcale komercyjny flash mob, jak niektorzy twierdza. pomysl ten roil sie w naszych glowach juz od dawna, lecz ze wzgledu na koszta pozostawal w sferze marzen. i wtedy pojawil sie play, ktory powiedzial, ze chcialby sponsorowac nasze akcje wzamian za prawo do wykorzystania kilku zdjec, czy filmow. to nie bylo zrobione pod playa, to play sie dostosowal do akcji.